English

علیرضا حسن پور خبر داد:

تبانی عامل توزیع گوشت با کارشناسان دستگاه دولتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به حفظ نظم بازار، از تبانی یک عامل توزیع گوشت با کارشناسان یک دستگاه دولتی، خبر داد.

تبانی عامل توزیع گوشت با کارشناسان دستگاه دولتی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علیرضا حسن پور، ​مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به تبانی عامل توزیع گوشت با برخی کارشناسان یک دستگاه دولتی، گفت: این عامل توزیع گوشت منجمد توسط تعزیرات حکومتی همدان ۸۰۰ میلیون ریال جریمه شد، محکوم شد.

 

تبانی عاملِ توزیع گوشت با کارشناسان دستگاه دولتی

حسن پور گفت: در حالی که قیمت گوشت هر روز درحال افزایش بود دولت برای تنظیم بازار نسبت به توزیع گوشت منجمد به نرخ مصوب اقدام می کرد که بر اساس گزارش های رسیده یکی از عاملین توزیع، مقدار ۲ تن گوشت برای عرضه عمومی دریافت و به جای عرضه دربازار مصرف به قیمت گرانتری به رستوران ها و مراکز تهیه غذا می فروخت.

وی گفت:  شعبه هیئت بدوی تعزیرات حکومتی همدان پس از احراز تخلف گرانفروشی و جری تشریفات قانونی متهم را به اتهام گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه به پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

حسن پور با اشاره به تبانی عامل توزیع گوشت با برخی کارشناسان یک دستگاه دولتی و اینکه درگزارش ارسالی گفته شده بود  نامبرده با تبانی برخی کارشناسان یک نهاد دولتی بیش از ۱۰ تن سهمیه گوشت دولتی را از شبکه رسمی خارج و نظم بازار را بر هم زده است، گفت: شعبه در خصوص این بخش از گزارش با موضوع اخلال در نظام اقتصادی قرار عدم صلاحیت خود را به شایستگی دادسرای عمومی و انقلاب همدان صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه