English

سرهنگ رضا علی بخشی تاکید کرد؛

برخورد قاطعانه نیروی انتظامی هرمزگان با قاچاق سوخت

ماموران انتظامی شهرستان بندر خمیر گفت: مبارزه با قاچاق سوخت و سرمایه های ملی از ماموریت های مهم و مستمر پلیس در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است.

برخورد قاطعانه نیروی انتظامی هرمزگان با قاچاق سوخت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ رضا علی بخشی فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر، با تاکید بر برخورد قاطع نیروی انتظامی استان با قاچاقچیان سوخت و سرمایه های ملی، از توقیف یک دستگاه تریلی حامل سوخت قاچاق خبر داد و گفت: ماموران ایست و بازرسی کنجی با همکاری پاسگاه انتظامی کهورستان با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق سوخت و منابع ملی حین کنترل خودرو های عبوری محور کهورستان، به یک دستگاه کشنده تریلی مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از تانکر تریلی موفق به کشف 26 هزار لیتر فرآورده گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع، شدند.

این مسئول انتظامی ارزش این محموله سوخت قاچاق را بنا به نظر کارشناسان دو میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرده و اظهارداشت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی بندر خمیر در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و سرمایه های ملی از مأموریت‌های مهم و مستمر پلیس در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را هر چه سریع‌تر به پلیس 110 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه