English

سیدمصطفی موسوی خبر داد:

پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات عمرانی بلوار شهید بهشتی شیرین سو

شهردار شیرین سو در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی سطح شهر از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه بلوار شهید بهشتی با اعتبار بالغ بر ده میلیارد ریال خبر داد.

 پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات عمرانی بلوار شهید بهشتی شیرین سو

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سیدمصطفی موسوی، شهردار شیرین سو با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات عمرانی بلوار شهید بهشتی شیرین سو و  با اعلام این خبر گفت شهر شیرین سو سه ورودی اصلی دارد که ساماندهی همه ورودی های شهر از برنامه های شهرداری است و اولین ساماندهی ورودی شهر را محور علیصدر-شیرین سو قرار دادیم و عملیات عمرانی آن از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

 

 پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات عمرانی بلوار شهید بهشتی شیرین سو

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی ورودی های شهر گفت: بلوار بهشتی، ورودی شهر شیرین سو از سمت غار علیصدر است و روزانه تعداد بالای گردشگران از این بلوار تردد می کنند و ساماندهی آن از الزامات مدیریت شهری است.

موسوی با اشاره به  پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات عمرانی بلوار شهید بهشتی شیرین سو، ادامه داد: عملیات اجرایی ساماندهی این بلوار از ابتدای امسال آغاز شده و در حال حاضر تملک اراضی، عملیات بیس ریزی، زیرسازی و جدولگذاری این معبر انجام شده است.

شهردار شیرین سو با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه ها در عین رعایت اصول فنی و شهرسازی گفت تمامی پروژه های پیش بینی شده شهرداری با تمام تنگناهای مالی در حال اجرا هستند.

موسوی  با اشاره به  پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات عمرانی بلوار شهید بهشتی شیرین سو ابراز کرد: تاکنون افزایش قیمت مصالح، کارکرد ماشین آلات و هزینه های پیمانکاری مانعی برای اجرای پروژه های شهرداری نبوده و با تمام مشکلات جاری عملیات اجرایی پروژه ها را آغاز کرده ایم.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهر از جمله تالاب شیرین سو، موزه فسیل های بیست میلیون ساله، حمام تاریخی شهر، نشان فرش دستبافت و... افق توسعه شهر شیرین سو را تفریحی و گردشگری خواند و گفت تمام تلاش مدیریت شهری معرفی این ظرفیت هاست.

به گفته موسوی ورودی های شهر شناسنامه هر شهری است و نقش بسزایی را در توقف و ماندگاری مسافر و توسعه شهر ایفا می کند.

شهردار شیرین سو  با اشاره به  پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات عمرانی بلوار شهید بهشتی شیرین سو، افزود: شهر شیرین سو به عنوان دورازه ورودی استان از شمال غرب کشور و قرارگیری آن در بین دو غار بزرگ جهانی، علیصدر و کتله خور، دارای موقعیت جغرافیایی ویژه ای است و روزانه شاهد تردد مسافران و گردشگران زیادی از شهر هستیم که برنامه محوری شهرداری در این بخش، میتواند توسعه اقتصادی شهر را به دنبال داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه