English

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد؛

مسئولان با خدمتگزاری به مردم ایثارگری شهدا را به ثمر می رسانند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد گفت: مسئولان با خدمتگزاری به مردم دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام، شهدا، ایثارگران در دوران انقلاب و دفاع مقدس را به ثمر می رسانند.

مسئولان با خدمتگزاری به مردم ایثارگری شهدا را به ثمر می رسانند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سرتیپ دوم پاسدار رضا هدایتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد در دیدار با سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد اظهار داشت: مسئولان با خدمتگزاری به مردم دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام، شهدا، ایثارگران در دوران انقلاب و دفاع مقدس را به ثمر می رسانند.

وی در ادامه گزارشی از عملکرد کمیته‌های هفت گانه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و همچنین عملکرد واحدهای فعال و سازمانی  این اداره کل را ارائه کرد.

همچنین در این دیدار که کارکنان حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد هم حضور داشتند؛ سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد تاکید کرد: این مجموعه و مرکز فرهنگی به مردم معرفی شود چرا که هر چه مردم در این مرکز حضور پیدا کنند با آن آشناتر و نزدیکتر خواهد شد.

وی ادامه داد: موزه فرهنگی و دفاع مقدس یزد برای تاریخ انقلاب و ایران اسلامی ماندگار خواهد بود.

رستگاری با تاکید بر نگاه فراتر از وظایف اداری به مجموعه حفظ آثار دفاع مقدس عنوان کرد: همکاری در بخش جمع آوری اسناد دفاع مقدس، تاکید به ادارات استان یزد برای عملیاتی شدن مصوبات دفاع مقدس، تشکیل جلسات با اتحادیه های مردمی، تشکیل هیات امنای شهدای گمنام شهرستان یزد از موارد دیگری است که در این مجموعه باید به نحوه احسن انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه