English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد:

لزوم تقویت فناوری و اطلاعات در بخش بهره برداری شرکت گاز اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان برلزوم تقویت فناوری و اطلاعات شرکت گاز اصفهان در بخش بهره برداری تاکید کرد.

لزوم تقویت فناوری و اطلاعات  در بخش بهره برداری شرکت گاز اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علوی درجلسه ای با حضور اعضاء هیات مدیره و سایر مدیران و روسای واحدهای شرکت گاز گفت: شرکت گاز اصفهان از نظر فناوری و اطلاعات دربخش هایی رشد داشته ولی در بهره برداری، بویژه مشترکین به جایگاه مطلوبی نرسیده است.

وی بیان داشت: در مدت گذشته اقدامات خوبی در راستای ارتقا سیستم های شرکت و فرم های تقاضای خدمات الکترونیک با در نظر گرفتن ضریب ایمنی در سیستم ها انجام شد اما انتظارشرکت دستیابی به سیستم متعالی در حوزه فناوری و اطلاعات است.

علوی افزود: دنیا، دنیای تکنولوژی و عصر، عصر ارتباطات است، شرکت گاز استان اصفهان به عنوان نخستین شرکتی که صاحب جایزه و تندیس است و در مسیر تعالی قدم نهاده باید در همه زمینه ها پیشتاز باشد و اکثر خدماتش به صورت الکترونیکی و سیستماتیک ارائه گردد.

وی با تاکید برارتقاء خدمات الکترونیکی بویژه دربخش هایی که مستقیماً با مشترکین مرتبط است، افزود:‌ ما باید در این بخش با الکترونیکی کردن خدمات بویژه در دفاترپیشخوان، شاهد کمترین چالش ها باشیم و رضایتمندی مشترکین خود را روز به روز توسعه بدهیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان همچنین با تاکید بر ایجاد روحیه همکاری و هماهنگی در واحد فناوری اطلاعات با همه واحدها و بویژه واحد مخابرات به دلیل قرابت کاری که این دو واحد بایکدیگر دارند افزود: ضمن تاکید بر حفظ حرمت ها و ایجاد روحیه نشاط و همدلی باید روند همکاری با دقت نظر بهتر و بیشتر تداوم یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه