English

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور:

اراضی اطراف ایستگاه راه آهن اردبیل رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور گفت: اراضی اطراف ایستگاه راه آهن اردبیل رفع تصرف شد.

اراضی اطراف ایستگاه راه آهن اردبیل رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سرهنگ جواد خردمند بعد از ظهر امروز در بازدید از ایستگاه راه‌آهن اردبیل اظهار داشت: با پیگیری‌ها انجام یافته و اهمیت اجرای پروژه‌ راه‌آهن اردبیل، اراضی اطراف ایستگاه راه آهن اردبیل رفع تصرف شد و خوشبختانه زمینه اجرای کامل این پروژه ریلی فراهم شده است.

وی با اشاره به این که تلاش راه وشهرسازی استان در آزادسازی تصرفات حائز اهمیت اساسی است بیان کرد: برخورد قاطع با زمین‌خواران اولویت است تا بتوانیم متخلفانی که در این زمینه بدون تبعیت از قانون جرم کرده و اراضی ملی را تصرف می‌کنند را به سزای اعمالشان برسانیم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور گفت: اجرای رویکرد توسعه‌ای لازمه اساسی برای تسریع در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ملی است که تلاش‌های قابل قبولی در این زمینه انجام یافته که این مسئله جزو اولویت‌های اساسی بوده و تلاش‌های انجام یافته در ارتباط با بازگردانی اراضی ملی به چرخه اصلی در دستور کار قرار گرفته است.

خردمند بیان کرد: اردبیل از استان‌های موفق کشور در امر جلوگیری از رفع تعرض سودجویان است که در این زمینه فعالیت‌های خوبی انجام یافته و در شهرستان‌های استان به سطح خوبی در این زمینه دست یافته‌ایم که این امر شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی تصریح کرد: قلع و قلمع ساخت و سازهای غیرقانونی نیز از مواردی است که با جدیت در راستای بازگردانی آن اراضی به چرخه اصلی آن تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به اهداف خود در این زمینه دست یافته و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را از سر راه برداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه