English

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل :

۴۰ محله فرسوده در اردبیل احیا می‌شود

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل از احیای 40 محله فرسوده در این شهرستان‌‌ها خبر داد.

40 محله فرسوده در اردبیل احیا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام باباخانی از آغاز عملیات طرح بازآفرینی محلات فرسوده در استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: امسال طرح بازآفرینی محلات فرسوده با ابلاغ اعتبارات لازم در استان اردبیل آغاز می‌شود.

وی با اشاره به مرحله اول این طرح افزود: امسال نخستین مرحله از طرح بازآفرینی محلات فرسوده در شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر با ابلاغ اعتبارات لازم عملیاتی می‌شود.

باباخانی بالا بردن سطح زندگی مردم را از مهم‌ترین و اساسی‌ترین سیاست‌های بازآفرینی شهری دانست و تصریح کرد: باتوجه به اینکه یکی از سیاست‌های مهم بازآفرینی به  بالا بردن سطح زندگی مردم مربوط می‌شود ما نیز برای احیای محلات فرسوده این شهرستان‌ها تلاش می‌کنیم.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل از احیای 40 محله فرسوده در این شهرستان‌‌ها خبر داد و بیان کرد: در طرح بازآفرینی محلات فرسوده شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر 40 محله تا سال 1400 احیا و بازسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با 393 میلیارد ریال اعتبار انجام می‌شود اظهار کرد: باتوجه به ابلاغیه موافقتنامه بازآفرینی شهری استان اردبیل با 393 میلیارد ریال اعتبار در اواخر سال 97 مقرر شد در این سه شهرستان پروژه‌ها در قالب روبنای ساختمان‌ها و بهسازی معابر و توانمندسازی اجرایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه