English

معاون ورزش و جوانان اردبیل:

۳۷ مدرسه فوتبال مجوز دار در اردبیل فعالیت می کند

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : درحال حاضر 37 مدرسه فوتبال مجوز دار در شهرستان اردبیل فعالیت می کند.

37 مدرسه فوتبال مجوز دار در اردبیل فعالیت می کند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمدرضا برادران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سطح شهرستان اردبیل 37 مدرسه فوتبال مجوز دار فعالیت دارد.

وی بابیان اینکه والدین در ثبت نام فرزندان خود در مدارس فوتبال دقت کنند افزود: والدین کودکانشان را در مدارس مجوز دار ثبت نام کنند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی این مدارس به اداره کل ورزش و جوانان اطلاع دهند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد : به منظور استاندارد سازی فعالیت مدارس فوتبال شهرستان اردبیل بازدید های متعددی انجام می گیرد و به مدارسی که بدون مجور فعالیت داشته باشد در وهله اول اخطار داده می شود و در صورت عدم توجه به اخطارها ، این مدارس پلمپ می شوند.

برادران گفت : مدارس مجوز دارهم باید مطابق تعرفه های اداره کل ورزش و جوانان عمل کنند و از مربیان مجرب برای آموزش هنرجویان استفاده کنند.

وی با اشاره به این که مدارس فوتبال نقش اساسی در استعدادیابی فوتبال در استان دارد افزود: انتظار می‌رود خانواده‌ها فرزندانشان را در مدارس فوتبال مجوزدار ثبت نام کنند تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه