English

جاده های هرمزگان برای راننده های متخلف ناامن تر می شود

رئیس پلیس راه هرمزگان گفت: با ورود خودروهای کنترل نامحسوس جاده های استان، برای متخلفان نا امن‌تر خواهد شد و خودرو‌های مرتکب تخلفات حادثه ساز 72 ساعت توقیف می‌شوند.

جاده های هرمزگان برای راننده های متخلف ناامن تر می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ علی اسفندانی رئیس پلیس راه هرمزگان گفت: بیشترین حجم تصادفات جاده ای استان شامل سه تخلف حادثه ساز سرعت غیرمجاز، سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ می شود و امیدواریم که بتوانیم با کنترل های نامحسوس ،سرعت را در جاده ای استان مدیریت کنیم.

وی افزود: تاکنون جاده های هرمزگان با 12 دستگاه خودرو نامحسوس کنترل می شد که از امروز 3 دستگاه خودرو جدید نیز به این تعداد افزوده می شود تا بتوانیم با کنترل تخلفات حادثه ساز شاهد کاهش جان باختگان جاده ای باشیم.

سرهنگ اسفندانی با اشاره به اینکه پلیس بدون اغماض با هرگونه تخلف در جاده های هرمزگان برخورد خواهد کرد افزود:ما از مردم عزیز و رانندگان خودروها می خواهیم که برای حفظ امنیت و سلامت خود و کاهش تلفات جاده ای با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.
 
این مسئول انتظامی تصریح کرد: خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز از 72 ساعت تا یک هفته در توقیف پلیس خواهند بود و برابر قانون با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.
 
رئیس پلیس راه هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه تصادفات جاده ای استان درسه ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد کاهش داشته، اذعان داشت:با توجه به تعطیلات تابستانه کنترل ها در جاده های استان برای امنیت بیشتر مسافران و انضباط ترافیکی تشدید خواهد شد و ما انتظار داریم رانندگان عزیز نیز با پلیس راه و راهور همکاری لازم را داشته باشند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه