English

اکبر بهنام جو:

فعالیت های اقتصادی و صنعتی در اردبیل با یکدلی انجام می شود

استاندار اردبیل گفت: فعالیت های اقتصادی و صنعتی در استان اردبیل با یکدلی و یکپارچگی انجام می شود.

فعالیت های اقتصادی و صنعتی در اردبیل با یکدلی انجام می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت افزود: فعالیت های اقتصادی و صنعتی در استان اردبیل با یکدلی و یکپارچگی انجام می شود و تکمیل پروژه ها تحریم های اقتصادی را بی اثر می کند.

وی بیان کرد: با توجه به رونق و توسعه واحدهای تولیدی و همچنین احیای واحدهای راکد سال ۹۸ را می توان به سال رونق صنعت و اقتصاد در استان اردبیل نامگذاری کرد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه دشمن در صدد نا امید کردن مردم از نظام است افزود: تحریم های ظالمانه دشمن و ایجاد نا امنی اقتصادی در جامعه نمی تواند به اراده آهنین صنعتگران و سرمایه گذاران در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان اردبیل تاثیر بسزایی داشته باشد.

بهنام جو از برگزاری همایش مدیران بانک ها در اردبیل خبر داد و افزود: این همایش با محوریت بانک ملی و مشارکت بانک های خصوصی که با حضور نماینده سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور برگزار می شود برای استان اردبیل فرصت استثنایی خلق می کند.

وی از تشکیل جلسه هماهنگی قبل از سفر رییس جمهور به استان سخن گفت و افزود: در دیدار با معاون رییس دفتر و مسئول سفرهای رییس جمهور  مقرر شد در ۹ مردادماه به مدت سه روز به جای تهران جلسات بررسی و احصای مشکلات در اردبیل برگزار شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: در این جلسات دو بخش عمران و تسهیلات بانکی بررسی و ارزیابی می شوند و نتیجه نهایی بصورت مصوبه و تصمیمات نهایی در اختیار ریاست محترم جمهوری قرار می گیرد.

بهنام جو اشتغال در حوزه صنعت را پایدار و دائمی بر شمرد و گفت؛ در بخش کشاورزی و گردشگری بطور معمول اشتغال فصلی است اما صنعت در تمام فصول جریان دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه