English

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد تاکید کرد:

ضرورت حمایت بیشتر از افرادی که در کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از مسئولین هماهنگی و حمایت هر چه بیشتر از افرادی که در زمینه کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند را خواستار شد.

ضرورت حمایت بیشتر از افرادی که در کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا خلف باغی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد با فرماندار خاتم دیدار کرد و در این دیدار که مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خاتم، رئیس اداره دارایی، سرپرست اداره تامین اجتماعی خاتم، رئیس اداره تعاون روستایی خاتم، مسئول نظام صنفی کشاورزی شهرستان خاتم، معاون منابع طبیعی و مدیران عامل دفاتر خدمات کشاورزی حضور داشتند؛ مدیران شرکت ها از مشکلات بیمه ای، روند استعلامات، مالیات و ارزش افزوده و همچنین ناهماهنگی بین برخی ادارات سخن به میان آوردند و از مسئولین مربوطه رفع این مشکلات را خواستار شدند.

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از مسئولین هماهنگی و حمایت هر چه بیشتر از افرادی که در زمینه کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند را  خواستار شد.

وی با بیان اینکه شهرستان خاتم  قطب کشاورزی و دامپروری یزد به شمار میرود، افزود: می توان با اجرای تنوع کشت در منطقه و در نظر گرفتن طرح های کم آب خواه و نتیجه بخش، مانند کشت کاکتوس، پرورش شترمرغ و... در راستای اشتغالزایی تعدادی از فارغ التحصیلان  رشته های کشاورزی گام برداشت.

در ادامه فرماندار خاتم ضمن عرض خیرمقدم به ریاست سازمان نظام مهندسی اظهار داشت: اقتصاد شهرستان خاتم از دیرباز  برپایه کشاورزی و دامپروری بوده است.

وی گفت: از شهرستانی با این گستردگی در زمینه کشاورزی و دامپروری انتظار می رفت دارای چندین شرکت خدماتی فعال باشد و امیدواریم فعالیت این سه شرکت فعال، الگویی برای فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی باشد.

فرجام فاضلی افزود: در بحث کارآفرینی برای ترغیب و راهنمایی فارغ التحصیلان ، کلاس ها و دوره های آموزشی نیاز است تا فارغ التحصیل، کارآفرینی را بر شغل اداری و دولتی ترجیح دهد و از استعداد،خلاقیت و نوآوری خود استفاده کند و قدرت ریسک پذیری خود را بالا ببرد.

همچنین در این جلسه مسئولین ادارات به پرسش های شرکت های خدماتی در جهت رفع مشکلاتشان پاسخ دادند.

در پایان این جلسه مجوز تاسیس مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی زرین دشت چاهک با مدیریت کرمی زاده و آرمان مهر خاتم با مدیریت خانم مهندس محمودی توسط فرماندار محترم تقدیم شد.

در این سفر یک روزه خلف باغی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان از گلخانه پاپایا، گلخانه آلوئه ورا و  از مراکز خدماتی آرمان مهر خاتم و زرین دشت چاهک بازدید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی