English

پورمجاهد در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح کرد:

بررسی مصوبات بازدید از طرح های تولیدی چهار شهرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در جلسه بررسی مصوبات بازدید از طرح های تولیدی چهار شهرستان استان همدان، از اینکه مدیران پای کار مشخص می شوند و عملکردشان پایش می شود، سخن گفت.

بررسی مصوبات بازدید از طرح های تولیدی چهار شهرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، ظاهر پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در گفتگوی اختصاصی با موج ضمن اشاره به اینکه مصوبات طرح های تولیدی شهرستان های استان همدان را به حال خود رها نمی کنیم، ابراز کرد: جلسه ای مبنی بر مرور مصوبات بازدید از طرح های تولیدی شهرستان رزن، کبودرآهنگ، اسدآباد و نهاوند، برگزار شد؛ در این جلسه، بررسی مصوبات بازدیدهای چهار شهرستان مذکور که در دوشنبه هر هفته اتفاق افتاد، مورد بررسی قرار گرفت.

 

بررسی مصوبات بازدید از طرح های تولیدی چهار شهرستان استان همدان

پورمجاهد با بیان اینکه قریب به ۳۰ مصوبه در این خصوص شکل پیدا کرد، افزود: مرور این مصوبات با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران بانک‌ها و دبیرخانه ستاد تسهیل که همان سازمان صنعت معدن و تجارت استان است، صورت گرفت.

وی با اشاره به مرور مصوبات بازدید از طرح های تولیدی شهرستان رزن، کبودرآهنگ، اسدآباد و نهاوند، عنوان کرد: مصوبات سه ماهه‌ی اول تا پایان خرداد مورد بررسی قرار گرفت تا مشخص شود که ماموریت محوله به هر یک از دستگاه ها در این زمینه در چه وضعیتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در ادامه ابراز کرد: برخی از مصوبات اجرائی شده بود و در اجرای برخی از مصوبات نیز به دلیل تسهیلات ابلاغی، تاخیر وجود داشت؛ به عنوان مثال طرح های امور دام که می بایست در سامانه سیتا (مربوط به جهاد کشاورزی) ثبت نامشان صورت می گرفت، عملا محقق نشده بود؛ از هفته گذشته این مهم با امکان روبرو شد.

پورمجاهد با بیان اینکه برخی از طرح‌های تولیدی همانند طرحی در نهاوند که مجری آن هزینه‌های بالایی را صرف  موضوع کرده است، تشریح کرد: مجری این طرح در زمینه صدور پروانه بهره‌برداری با دستگاه اجرایی مرتبط دارای مانعی بود و شرایط صدور پروانه بهره‌برداری برای این واحد مقدور نبود؛ مقرر شد که کمیته کارشناسی از استان، به سرعت از این واحد بازدید به عمل آورد؛ حاصلِ بازدید گروه کارشناسی می تواند راهکاری به جهت دستگاه اجرایی ایجاد کند تا این امر تسهیل و ممکن شود.

 

پیگیر مصوبات، تا زمان اجرای آن هستیم

وی با اشاره به اهمیت جلسه بررسی مصوبات بازدید از طرح های تولیدی چهار شهرستان مذکور در استان، اظهار داشت: این جلسه از این باب دارای اهمیت بود که پیگیر اجرائی شدن مصوبات خود هستیم و مصوبات را به حال خود رها نخواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در ادامه با اشاره به این موضوع که  ستاد تسهیل استان همدان ، مصوبات بازدیدهای دوشنبه هر هفته از طرح های تولیدی شهرستان ها را به صورت مستمر مورد ارزیابی و پایش قرار می دهد، گفت: تلاشمان بر آن است که جمع بندی مصوبات و نتایج حاصل از پایش، به کارگروه اشتغال و همینطور به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه شود.

 

مدیران پای کار مشخص خواهند شد/ عملکرد مدیران پایش می شود

پورمجاهد با بیان بررسی مصوبات بازدید از طرح های تولیدی چهار شهرستان استان همدان، عنوان کرد: در جمع بندی و ارائه نتایج حاصل از مصوبات به شفافیت، از همکارانی که در دستگاه های مرتبط منجر به اجرائی شدن مصوبات شده اند، تشکر و قدردانی به عمل خواهد آمد.

همینطور سابقه و اقدامات دستگاه هایی که مصوبات را با تاخیر و یا اجرائی نکرده اند نیز به محضر مدیران و مدیر ارشد استان ارائه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در پایان به اشاره بررسی مصوبات بازدید از طرح های تولیدی چهار شهرستان استان همدان، خاطر نشان کرد: تقاضا بر این است که در ابتدای امر مدیران خود سعی و مبادرت به حضور در جلسات کنند و اگر چنانچه امری ضروری به میان آمد که امکان حضور نبود، معاون مربوطه در جلسات حاضر شود.

پورمجاهد با بیان اینکه حضور مدیران در جلسات مورد نظر رصد و پایش می شود، گفت: در این جلسات مدیران پای کار مشخص خواهند شد؛ بدنه اجرائی دستگاه های مدیران نیز کمال همراهی و همکاری را در این امر به کار گیرند و پیگیر بررسی دقیق شرایط تا اجرایی شدن مصوبات باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه