English

رئیس هیات وزنه برداری اردبیل مطرح کرد؛

آمادگی وزنه برداران اردبیلی برای مسابقات قهرمان کشوری

رئیس هیات وزنه برداری استان اردبیل از آمادگی وزنه برداران اردبیلی برای مسابقات قهرمان کشوری خبر داد.

آمادگی وزنه برداران اردبیلی برای مسابقات قهرمان کشوری

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شاهین اسبقیان بااشاره به برپایی اردوی وزنه برداری در اردبیل نیز افزود: در حال حاضر وزنه برداران استان اردبیل برای مسابقات قهرمانی کشوری جوانان آماده می شوند که این مسابقات بعد از انتخابات فدراسیون وزنه برداری برگزار می شود.

وی افزود: سال گذشته ازاستان اردبیل همزمان 16 ورزشکار در اردوی تیم ملی حضورداشتند که امسال هم در رده سنی بزرگسالان 2 ورزشکار ، سعید علی حسینی و محسن دادرس و رده سنی نوجوانان هم دو ورزنه بردار حضور دارد.

رئیس هیات وزنه برداری استان اردبیل گفت : امیدوارم با حمایت مسئولان استان روز به روز شاهد رشد ورزش وزنه برداری باشیم .

اسبقیان درادامه بااشاره به ورزش وزنه برداری بانوان گفت: باتوجه به مجوز برای فعالیت وزنه برداری بانوان ، در اردبیل نیازمند یک سالن ورزشی هستیم .

وی اضافه کرد: امیدواریم با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و سایر مسئولان و ایجاد زیرساخت ها و امکانات لازم ، شاهد رشد ورزش وزنه برداری بانوان استان هم باشیم .

رئیس هیات وزنه برداری استان اردبیل بااشاره به افزایش تعداد وزنه برداران استان اردبیل در طی چند سال اخیر اظهار کرد : در ورزش وزنه برداری اردبیل طی دو سال اخیر اقدامات خوبی برداشته شده است بطوری که در طی این سال ها تعداد وزنه برداران استان 42 درصد افزایش یافته است .

اسبقیان ادامه داد: افزایش تعداد وزنه برداران و علاقمندی نوجوانان و جوانان به این رشته می طلبد که سالن های وزنه برداری بیشتری را به کار بگیریم .

وی بااشاره به اینکه استان اردبیل در رشته وزنه برداری تا به اکنون موفقیت های بسیاری را کسب کرده است خاطرنشان کرد : استان اردبیل یکی از قطب های ورزش وزنه برداری درکشور محسوب می شود که نیاز است به این رشته توجه ویژه شود تا نوجوانان و جوانان حاضر دراین رشته با انگیزه راهشان را ادامه دهند و برای استان و کشورمان افتخار آفرینی کنند .

رئیس هیات وزنه برداری اردبیل اضافه کرد: ورزشکاران توانمند استان اردبیل دراین رشته ورزشی 4 مدال المپیک را به نام اردبیل و ایران به ثبت رسانند که این تعداد مدال در کمتر استانی اتفاق افتاده است و این نشان از توانمندی های ورزشکاران دیار پهلوانان را دارد و حاکی از این است ما در سطح دنیا هم حرفی برای گفتن داریم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه