English

فرزانه سالاری؛

کمبودی در واکسن هاری ودیگر واکسن‌ها نداریم

سرپرست شبکه دامپزشکی بافق گفت: با تمهیدات اداره کل دامپزشکی استان یزد، تاکنون هیچ نوع کمبودی در واکسن هاری بلکه در دیگر واکسن‌ها نیز نداشته‌ایم.

کمبودی در واکسن هاری ودیگر واکسن‌ها نداریم

به گزارش خبرگزاری موج یزد، فرزانه سالاری سرپرست شبکه دامپزشکی بافق از آغاز واکسیناسیون رایگان سگ‌های صاحب‌دار علیه هاری در شهرستان بافق خبر داد و اظهار داشت: سالانه بیش از ۱۰۰ قلاده سگ صاحب دار در این شهرستان علیه بیماری هاری بصورت رایگان واکسینه می شوند.

سالاری در ادامه به همشهریان توصیه کرد: در صورت نگهداری از سگ، دقت داشته باشند که واکسیناسیون آن‌ها را طبق برنامه مشخص سالانه انجام دهند.

وی همچنین تاکید کرد: اشخاص از تماس با حیوانات مشکوک به علائم هاری اجتناب کرده و در صورت هرگونه گاز گرفتگی و ایجاد خراش بدن توسط سگ، گربه، روباه، شغال و گرگ سریعاً و به مدت ۲۰ دقیقه محل گزیدگی را با آب و صابون شسته و بدون اتلاف وقت برای شروع برنامه واکسیناسیون، ضمن تماس با شماره ۳۲۴۲۹۰۸۵ به مرکز جامع سلامت شماره ۱ مراجعه کنند و برای اقدامات بعدی مراتب را به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.

سرپرست شبکه دامپزشکی بافق در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تمهیدات اداره کل دامپزشکی استان یزد، تاکنون هیچ نوع کمبودی در واکسن هاری بلکه در دیگر واکسن‌ها نیز نداشته‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه