English

مدیر امور بهره برداری آب و فاضلاب یزد؛

مصرف بهینه آب، فشار آب در یزد را به حالت عادی بر می گرداند

مدیر امور بهره برداری آب و فاضلاب یزد گفت: شهروندان یزدی با رعایت مصرف در زمان اوج مصرف یعنی بین ساعت 11 صبح تا ساعت 20 می توانند زمینه در دسترس بودن آب به همه نقاط شهرستان را میسر باشد.

مصرف بهینه آب، فشار آب در یزد را به حالت عادی بر می گرداند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد حسین اسماعیلی مدیر امور بهره برداری آب و فاضلاب یزد با اشاره به افزایش 11 درصدی مصرف آب شهروندان یزدی در تابستان امسال از مردم خواست به منظور تامین آب تمامی نقاط شهرستان این شرکت را یاری کنند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه شبکه آب یزد ظرفیت انتقال آب را در زمان اوج مصرف ندارد، افزود: شهروندان یزدی با رعایت مصرف در زمان اوج مصرف یعنی بین ساعت 11 صبح تا ساعت 20 و خود داری از استفاده از لباسشویی، ظرفشویی و آبیاری فضای سبز می توانند زمینه در دسترس بودن آب به همه نقاط شهرستان میسر باشد.

وی با اشاره به اینکه در تابستان امسال متوسط مصرف روزانه 245 هزار متر مکعب آب افزود: از این میزان 55 درصد آب مربوط به آب انتقالی و 45 درصد مربوط به منابع داخلی است

مدیر امور بهره برداری آب و فاضلاب یزد همچنین با تاکید بر اینکه کیفیت آب یزد در وضعیت مناسبی است گفت: کسانی که تمایل دارند از طعم بهتری بهره ببرند می توانند با مراجعه به نصب اولین تصفیه کنند آب در یزد آب تصفیه شده با بهترین کیفیت را دریافت کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه