English

جلوگیری از ۲۰ مورد تجاوز به حریم راهها و ساخت و ساز غیر مجاز در بیله سوار

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار گفت:باهدف حفاظت و حراست از حریم راهها از 20 مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز جلوگیری شد.

جلوگیری از 20 مورد تجاوز به حریم راهها و ساخت و ساز غیر مجاز در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ​ ضیا فکری در بازدید از محور جعفر آباد - بیله سوار با بیان اینکه صیانت از حریم راه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز  خط قرمز راهداری است گفت: تاکنون 20 مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ شده و با دستور قضایی 15 مورد کارگاه تعطیل شده و با متخلفان به شدت برخورد شده است.

وی برای ارتقای ایمنی راهها و کاهش تصادفات در جاده ها از تسطیح و رگلاژ 120 کیلومتر از حریم راههای اصلی این شهرستان خبرداد و تصریح کرد:تاکنون 660 تن آسفالت گرم وسرد برای لکه گیری راهای اصلی وفرعی شهرستان بیله سوار بکار گرفته شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار در جهت بالابردن ایمنی سطح جاده حذف نقاط حادثه خیز را از اولویت های مهم این شهرستان عنوان کرد و گفت:در سه ماهه امسال دو هزار و 300 متر مکعب خاکبرداری، 65 کیلومتر از راههای اصلی تیغه زنی و تسطیح وهمچنین430  کیلومتر هم قنوزنی شده است.

فکری رنگ آمیزی 275 متر از سرعت کاهها، نصب 95 عدد تابلوهای انتظامی و75 متر مربع تابلوهای هشداری را از دیگر اقدامات مهم اداره راهداری شهرستان بیله سوار در فصل بهار برشمرد.

وی برای بهبود بخشیدن به وضعیت حمل ونقل جاده ای و حمایت از رانندگان کامیون از توزیع 880 حلقه لاستیک سهمیه ای بین رانندگان این شهرستان خبرداد و اظهار کرد:با فعالیت گشت نامحسوس اکیپ های راهداری در محورهای مواصلاتی 30 عدد تابلوی غیر مجازو معیوب توسط راهداران پرتلاش شهرستان بیله سوار از سطح جاده ها برچیده شده است.

فکری با بیان اینکه راهداری بیله سوار مسئولیت نگهداری 620 کیلومتر از راههای ارتباطی را برعهده دارد گفت:از این مقدار 62 کیلومتر مربوط به راه اصلی، 236 کیلوتر راه آسفالت روستایی، 80 کیلومتر راه مرزی و 243 کیلومتر نیز راه خاکی و شنی می باشد تصریح کرد:بهسازی راه روستایی اجاق قشلاقی که از مطالبات مردم این روستا بود توسط راهداران زحمتکش به نحو احسن انجام شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه