English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد

گازرسانی به ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از گازرسانی به بیش از 300 واحد تولیدی و صنعتی بر اساس مصوبه شورای اقتصاد خبر داد.

گازرسانی به 300 واحد تولیدی و صنعتی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی با اشاره به گازرسانی به بیش از 300 واحد تولیدی و صنعتی گفت: تا پایان سال 96 بعد از مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی بالغ بر166واحد صنعتی ، در سال گذشته 141 و تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری نیز 5 واحد تولیدی صنعتی، گازدار شده اند.

وی با اشاره به اینکه، از لیست 2599 واحد صنعتی فاقد گاز، بالغ بر 907 واحد صنعتی فاقد امکان گازرسانی شناخته شده اند، افزود: وجود برخی موانع و مشکلات از جمله؛ عدم پیگیری مالکین و همچنین عدم صدور مجوزهای قانوی باعث ایجاد عدم امکان گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی شده است.

علوی گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی که مسیر صعب العبور دارند یا مسافت زیادی با خطوط و شبکه های گاز دارند، گازرسانی به آنها مقرون به صرفه نیست، همچنین گلخانه های چوبی تا زمانی که به ساختار فلزی تغییر نکند، امکان گازرسانی به آنها با توجه به عدم صدور مجوز از سوی سازمان ذی ربط  ایجاد نمی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: ریخته گری ها و سایر صنایعی که قادر به اخذ مجوزهای زیست محیطی یا شهرداری منطقه مربوطه نبوده و باید تغییر مکان یا کاربری دهند، ریخته گری هایی که دارای کوره برقی می باشند، صنایع داخل شهرک های صنعتی که فاقد شبکه داخلی در محوطه شهرک هستند، طبق قانون امکان گازرسانی به این موارد تا مهیا نشدن شرایط لازم، ممکن نیست.

لازم به ذکر است، تا کنون در سطح استان  اصفهان بیش از 9هزار واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده و با اجرای این عملیات گازرسانی، حدود 2هزار واحد صنعتی دیگر نیز از این نعمت بهره مند خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه