English

مدیران برق استان برق واحدهای تولیدی قیر در بندرعباس را تامین کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: مدیران برق منطقه‌ای و توزیع برق استان هرمزگان برق واحدهای تولیدی قیر در بندرعباس هر چه سریع تر تامین کنند.

مدیران برق استان برق واحدهای تولیدی قیر در بندرعباس را تامین کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ایرج حیدری در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از اهمیت واحدهای تولیدی سخن گفت و اظهارکرد: واحدهای تولیدی فعال که در حوزه صادرات فعالیت می‌کنند و به دنبال ارز آوری هستند، نیاز حال و آینده اقتصاد محسوب می‌شوند.

وی افزود: در این راستا نیاز است برای تامین مایحتاج واحدهای تولیدی تمام سعی و تلاش خود را با جدیت هر چه تمام تر انجام دهیم.

حیدری از مدیران برق منطقه‌ای و توزیع برق استان خواستار تامین برق واحدهای تولیدی قیر در بندرعباس شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز اظهار داشت: 6 واحد قیر مستقر در شمال پالایشگاه که فازهای نخست یا بعدی خود را تکمیل می‌کنند نیاز به تامین برق دارند که در این راستا باید نیاز آن‌ها مرتفع شود.

خلیل قاسمی افزود: در این جلسه برای تامین برق واحدهای تولیدی، مقرر شد این واحدها نیز جهت تکمیل انشعاب برق، مشارکت داشته باشند تا تامین برق آن‌ها در اسرع وقت صورت پذیرد.

شایان ذکر است در این جلسه به جابجایی مواد اولیه برخی واحدهای مستقر در منطقه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از منطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی بحث شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه