English

مدیر کل حج و زیارت استان یزد؛

اولین گروه حجاج استان یزد از تاریخ ۱۷تیرماه اعزام می شوند

مدیر کل حج و زیارت استان یزد گفت: اولین گروه حجاج استان یزد از تاریخ ۱۷تیرماه از طریق فرودگاه شهید صدوقی اعزام می شوند.

اولین گروه حجاج استان یزد از تاریخ ۱۷تیرماه اعزام می شوند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی اصغر شریفی  مدیر کل حج و زیارت استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با تبریک هفته حج اظهارداشت : ۴هزارو پنج نفر از حجاج استان در قالب ۲۷کاروان از تاریخ ۱۷تیرماه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد که از این  تعداد کاروان ۲۶کاروان مدینه قبل و یک کاروان مدینه بعد است.

وی  افزود: سهمیه حج امسال استان یزد در ابتدا ۲۱کاروان با ۳هزارو ۱۸۰زائر بود و یزد دومین استانی است  درکشور ظرفیت حج آن پرشده بود وبا توجه به استقبال مردم استان  در ابتدا۴کاروان اضافه شد و چون متقاضی زیاد بود  ۲کاروان از شیراز و کرمان به کاروان های یزد اضافه شد ولی اعزام این دوکاروان از طریق  استان کرمان و شیراز  انجام می شود ودر مجموع ۲۷کاوران از استان یزد اعزام می شوند.

شریفی تصریح کرد: شعار حج ابراهیمی امسال حج خودسازی، اخوت دینی و تمدن اسلامی است  و حجاج استان یزد در سال گذشته ۳هزارو۱۰بودند که این آمار در سال جاری بیش از۱۰۰۰نفر افزایش داشته است.

 وی افزود: اولین گروه حجاج استان یزد از تاریخ ۱۷تیرماه از طریق فرودگاه شهید صدوقی اعزام می شوند و تا تاریخ ۲۲ تیرماه ادامه دارد وبازگشت اولین گروه حجاج در تاریخ ۲۶مرداد تا ۲۹مرداد است ومدت زمان اقامت حجاج امسال بیش از۴۰روز است.

شریفی خاطرنشان ساخت: در حج۹۸ بیش از۱۸۰نفر کارگزار شامل مدیرکاروان ،پزشک، روحانی و معین حضوردارند و ۳ کارگزار استان یزد مدیریت هتل های حجاج را برعهده دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه