English

مسئول امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور؛

تلاش در حفظ راه شهدا، زندگی همراه با غرور را ممکن خواهد کرد

مسئول امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به اینکه ارج نهادن به جایگاه والا شهدا نباید لحظه‌ای فراموش شود، تلاش در حفظ راه شهدا را زندگی همراه با غرور خواند.

تلاش در حفظ راه شهدا، زندگی همراه با غرور را ممکن خواهد کرد

 

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  مصطفی رحیمیان، مسئول امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور  در جمع خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، تکریم خانواده شهدا را تکلیفی دینی و الهی عنوان کرد و گفت: تلاش در حفظ راه شهدا، زندگی همراه با غرور را ممکن خواهد کرد و ارج نهادن به جایگاه والا و پاسداری از خون شهدا نباید برای لحظه‌ای فراموش شود.

 

تلاش در حفظ راه شهدا و زندگی همراه با غرور 

وی افزود: ایستادگی شهدا و شهامت آن‌ها، دین مبین اسلام را از هر آسیبی در امان نگه داشته است.

رحیمیان ادامه داد: خانواده شهدا و جانبازان از سرمایه‌های عظیم کشور هستند و تجلیل از مقام این عزیزان کمترین کاری است که از انجام می شود.

این مسئول با اشاره به تلاش در حفظ راه شهدا و بیان اینکه جانبازان و ایثارگران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای به گردن ما حق زیادی دارند، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

در این برنامه ضمن دیدار با ناصر زارعی و ابوطالب لطفی از رزمندگان جانباز و خانواده شهید اسمعلی ونایی، با اهداء لوح و هدیه از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از این عزیزان قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی