English

پناهنده تاکید کرد:

پیگیری سریع طرح های اجرایی راهداری همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر پیگیری سریع طرح های اجرایی این اداره تاکید کرد.

پیگیری سریع طرح های اجرایی راهداری همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری استان همدان در جمع مدیران ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، با اشاره به پیگیری سریع طرح های اجرایی راهداری و اینکه سازمان راهداری و زیرمجموعه آن در استان ها برای انجام امور نیازمند هزینه های بالایی است، افزود: در حال حاضر و در این شرایط ویژه، مسئولیت ادارات راهداری بسیار بالاست زیرا که با سلامتی مردم ارتباط مستقیم دارد.

 

پیگیری سریع طرح های اجرایی راهداری

پناهنده با تأکید بر تسریع طرح های این اداره کل، یادآور شد: قبل از انجام کامل قرارداد به هیچ عنوان عملیات راهداری انجام نشود و هماهنگی بین روسای شهرستان ها و پیمانکاران مربوطه ضروری است.

مدیرکل راهداری استان همدان بر ایمن سازی و ضرورت نظارت بر علائم ایمنی جاده ای تأکید کرد و اظهار داشت: قبل از انجام هر گونه اقدامی، حتما در مرحله نخست نکات ایمنی باید رعایت شود.

مصطفی پناهنده به نقش و اهمیت گاردریل ها در ایمنی جاده ها اشاره و خاطرنشان کرد: وجود گاردریل ها در جاده ها از اهمیت بالایی برخوردار است و چنانچه به عللی دارای برش شده اند حتما باید سریع نسبت به جمع آوری آنها اقدام شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به پیگیری سریع طرح های اجرایی راهداری، بر پیگیری و رفع مشکلات جاده ای و به ویژه چاله های سطح راه ها، حضور گشت های راهداری برای هر شهرستان به شکل مستمر،  پرهیز از هزینه های سنگین عمرانی و جاری، پیگیری مجوزهای مجتمع های خدماتی رفاهی در مکان مناسب و اقدام در خصوص تنقیه و پاکسازی پل ها و تعمیرات جزیی تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه