English

محسن دارابی:

تخصیص کمتر از ۱۰ درصد اعتبارات نوسازی به واحدهای صنعتی کرمانشاه

رئیس سازمان صمت کرمانشاه گفت: از 220 میلیارد تومان اعتبارات نوسازی و بازسازی واحدهای صنعتی که برای کرمانشاه تخصیص‌یافته، کمتر از 10 درصد آن تاکنون دریافت شده است.

تخصیص کمتر از 10 درصد اعتبارات نوسازی به واحدهای صنعتی کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه از عدم تخصیص اعتبارات نوسازی و بازسازی واحدهای صنعتی کرمانشاه گلایه کرد و ابراز داشت: امیدواریم رئیس سازمان برنامه‌وبودجه توجه ویژه‌ای درزمینهٔ تخصیص بیشتر اعتبارات نوسازی و بازسازی به واحدهای صنعتی کرمانشاه داشته باشد، چراکه عمده تخصیص‌ها متأسفانه به استان‌های برخوردار داده‌شده است.

دارابی در خصوص احیای واحدهای راکد صنعتی و معدنی کرمانشاه اظهار داشت: در بخش صنعت امسال احیای 35 واحد صنعتی کرمانشاه در دستور کار است که از این تعداد تاکنون 8 واحد با اشتغال 94 نفر و اعتبار 91 میلیارد ریال احیاشده، در بخش معدن نیز فعال‌سازی 20 معدن کرمانشاه طی سال جاری برنامه‌ریزی‌شده که در بهار امسال 9 معدن با اشتغال 85 نفر فعال‌شده‌اند.

وی در ادامه به بازسازی و نوسازی واحدهای راکد و نیمه راکد صنعتی کرمانشاه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: 40 واحد صنعتی نیز در این راستا فعال خواهند شد که در سه‌ماهه نخست سال جاری تنها کار واحد صنعتی کرپ ناز با اشتغال 140 نفر انجام‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی