English

بهروز کارخانه ای در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح کرد:

تاسیس پایگاه جامع پشتیبانی امداد و نجات غرب کشور در استان همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، تاسیس پایگاه جامع پشتیبانی امداد و نجات غرب کشور در استان همدان را فرصتی استثنائی خواند و از مسئولان خواستار توجه ویژه به این امر شد.

تاسیس پایگاه جامع پشتیبانی امداد و نجات غرب کشور در استان همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، بهروز کارخانه‌ای ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در گفتگوی اختصاصی با موج با اشاره به تاسیس پایگاه جامع پشتیبانی امداد و نجات غرب کشور در استان همدان به عنوان اقدامی بسیار ارزشمند، اظهار داشت: با مذاکرات و پیگیری های مستمری که از سوی  جمعیت هلال احمر استان همدان صورت گرفت، توانستیم موافقت سازمان امداد و نجات کشور را جهت تاسیس پایگاه جامع پشتیبانی امداد و نجات غرب کشور در استان همدان، اخذ کنیم.

*تاسیس پایگاه جامع پشتیبانی امداد و نجات غرب کشور در استان همدان

کارخانه ای با تاکید بسیاربر پراهمیت خواندن تاسیس پایگاه جامع پشتیبانی امداد و نجات غرب کشور در استان همدان، خطاب به تصمیم گیران استان، عنوان کرد: مسئولین توجه ای تام به این موضوع داشته باشند، چرا که تحقق این امر فرصتی استثنائی را از منظر اشتغال برای استان به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به تاسیس پایگاه جامع پشتیبانی امداد و نجات غرب کشور در استان همدان، افزود: در تامین اقلام مرتبط به امداد و نجات، با در نظر گرفتن این موضوع که استان دارای نقاط حادثه خیز در شمال و جنوب و به طور خاص در موضوع زلزله، همانند شهر نهاوند و رزن است، تاسیس این پایگاه منجر به رونق تولید نیز خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه بسیاری از اقلام  ۲۲ گانه جمعیت هلال احمر در پایگاه ها را می توان از استان تامین کرد، افزود: با ایجاد پایگاه جامع پشتیبانی امداد و نجات غرب کشور در استان همدان، استان هایی که معین استان همدان می‌شوند حداقل 9 استان خواهد بود که قطعا این موضوع نیاز به شبکه ای از نیروها به جهت استخدام  و فرصت های شغلی را در پی خواهد داشت.

کارخا نه ای با تاکید بر تاسیس پایگاه جامع پشتیبانی امداد و نجات غرب کشور در استان، تصریح کرد: این مجموعه فرصتی استثنایی برای همدان خواهد بود که امید است تمامی مسئولین مرتبط به این امر توجه ای همراه با اولویت قرار دادن این مهم را اتخاذ کنند و همینطورهمراهی موثر سازمان برنامه و بودجه، دستگاه های مختلف و ادارات راه و شهرسازی، معاونت عمرانی استانداری، منابع طبیعی و سایر را شاهد باشیم.

وی افزود: امیدواریم با توجه ویژه مسئولین، این مهم به ثمر بنشیند و پایگاه جامع پشتیبانی امداد و نجات غرب کشور در استان در کمترین زمان ممکن محقق شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان مطرح کرد: وجود پایگاه امداد و نجات با توجه به اقداماتی که در آن روی می دهد به نوعی خود پدافند غیر عامل محسوب می شود.

کارخانه ای موضوع مد نظر را در  تاسیس پایگاه جامع پشتیبانی امداد و نجات غرب کشور در استان همدان،  امداد و نجات عنوان کرد و گفت: از نظر پدافند غیرعامل این موضوع برای استان دارای افتخاری فراوان است.

وی با اشاره به تاسیس پایگاه جامع پشتیبانی امداد و نجات غرب کشور در استان همدان، افزود: مسئله مهم دیگرافزایش امنیت مردم و استان است که با وجود پایگاه جامع  امداد و نجات غرب کشور در استان محققق خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان مطرح کرد: محل احداث این پایگاه مشخص شده است و نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی نیز برای اجرائی شدن این پروژه تاکید دارند و همراهی خود را اعلام کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان  با اظهار تشکر از سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به جهت اختیار این فرصت به استان، اظهار داشت: تاسیس پایگاه جامع پشتیبانی امداد و نجات غرب کشور در استان همدان گویای اقدام هوشمندانه  سازمان امداد و نجات و جمعیت هلال احمرکشور در انتخاب همدان ( موقعیت استراتژیک ) به عنوان مذکور است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه