English

برای سومین بار در اردبیل رقم خورد؛

تماشای خانوادگی والیبال

استان اردبیل برای سومین بار میزبان رویداد بین المللی والیبال مردان شد و اردبیلی توانستند هر سه بار از نزدیک شاهد این رقابت ها باشند.

تماشای خانوادگی والیبال

به گزارش خبرگزاری موج، رقابت های لیگ ملت های والیبال جهان که روز های 31 خردادماه تا 3 تیرماه سالجاری با حضور چهار تیم مطرح دنیا در سالن 6 هزار حسین رضا زاده اردبیل برگزار شد.

دو سال پیش برای انتخابی جهان و امید های آسیا، زنان اردبیلی  در سالن حسین رضا زاده به بازی و تمرین تیم های شرکت کننده را از نزدیک تماشا کردند لیگ ملت های والیبال جهان برای سومین بار بود که بانوان برای تماشای یک رویداد بین المللی اجازه ورود به سالن را کسب کرده بودند.

شرایط اقتصادی به وجودآمده امروزه در جامعه باعث شده است که شادی و آرامش  دربین  خانواده ها به خصوص والدین کم رنگ شود که بی شک این موضوع  در کودکان و اعضا خانواده تاثیرگذار خواهد بود.

شیوع آسیب‌های نوپا در جوامع امروزی و گسترش شاخه های آن در بین جوانان   با سلامت روان و نشاط اجتماعی حاکم در شاکله خانواده ها مرتبط است.

 بی شک ایجاد زمینه‌های پرورش علایق مشترک بین والدین و فرزندان خود عامل بسیار مهمی برای تزریق نشاط در بین اعضا این گروه کوچک اجتماعی به شمارمیرود .

 همه افراد خانواده نیازمند شادی هستند در کنار هم ،البته نقش برجسته زن در ایجاد شادی و آرامش به دلیل قرار گرفتن در راس بسیار مهم و حیاتی است.

چه بسا گرایش مادران به ورزش و ملموس کردن نقش آن بستری مناسب برای تربیت نسل سالم و فرزندانی به دور از آسیب‌های اجتماعی و پارامترهای نامحسوس آن خواهد بود.

ورزش تنها حوزه است که چند ساعت می تواند افراد را از دغدغه های روزمرگری راهی سازد و در کنار آن افراد می تواند به صورت گروهی تمرین یا اینکه مسابقه ورزشی را تماشا کنند.

بی شک توجه به بانوان درعرصه ورزش منجر به رشد جامعه ای سالم ونوپا و تاثیرات مثبت آن درجامعه خواهیم بود

 رویا نوروزی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه