English

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران:

اجرای قانون کاداستر دست سودجویان از اراضی ملی را کوتاه کرد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران گفت: اجرای قانون کاداستر دست سوء استفاده کنندگان و سودجویان از اراضی ملی و منابع طبیعی را کوتاه کرد و فساد در معاملات از بین خواهد رفت.

اجرای قانون کاداستر دست سودجویان از اراضی ملی را کوتاه کرد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، عباسعلی زارع در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در تمامی ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستانهای استان مازندران خدمات ثبتی به صورت الکترونیکی انجام می شود که این اقدام ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه ، موجب ارتقاء سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع  شده است.

وی ادامه داد:  با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نگاه ویژه آن به محرومیت زدائی از روستاها ، صدور اسناد مالکیت روستائی در دستور کار قرارگرفت که اکنون از مهمترین فعالیتهای ثبت اسناد و املاک در سراسر کشور است و این مهم موجب رشد شاخص اقتصاد و همچنین کاهش اختلافات و باعث مهاجرت معکوس از روستاها شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران تاکید کرد: برای بیش از 50 درصد از 500 هزار خانه روستائی در استان مازندران سند رسمی صادر شده است .

زارع اظهار داشت : با برنامه ریزی های صورت گرفته و تعامل با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای باقیمانده املاک روستائی فاقد سند مازندران هر چه سریعتر سند رسمی صادر می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه