English

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد؛

برنامه های دهه کرامت نباید نسخه برداری از سال های گذشته باشد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: برنامه‌های دهه کرامت نباید تکراری و نسخه‌برداری شده از سال‌های گذشته باشد.

برنامه های دهه کرامت نباید نسخه برداری از سال های گذشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، فخرالسادات خامسی‌هامانه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در استانداری یزد برگزار شد، برنامه‌های تکراری و نسخه‌برداری شده از سال‌های گذشته را در راستای اجرای برنامه‌های فوق‌العاده ندانست و از برنامه‌ریزان برنامه‌های مناسبتی خواستار شد برنامه‌ها را متناسب با شرایط اجتماعی و سیاسی روز جامعه طرح‌ریزی و اجرا کنند.

وی افزود: با توجه به اهمیت برنامه‌های مناسبتی، لازم است برنامه‌های مربوط به گرامی‌داشت ائمه اطهار در قالب برنامه‌های ساختارمند مناسبتی از ابتدای سال تعریف و برای اجرای آن سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد اظهار امیدواری کرد که برنامه‌های علمی تخصصی با هدف گشایش ابعاد مختلف نسل جوان و با رویکردهایی چون کرسی‌های آزاداندیشی، میزگردهای علمی تخصصی و گفت و گوهای دوجانبه طراحی و اجرا شود.

توجه مدیران ارشد به برنامه‌های مناسبتی کم است

خامسی خامانه تصریح کرد: به نظر می‌رسد توجه مدیران ارشد به برنامه‌های مناسبتی کم است که این مهم یک نقطه ضعف است و باید در نظر داشت که اگر برنامه‌های فرهنگی با نام ائمه اطهار همراه باشد، در پیشبرد اهداف دینی مؤثرتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه