English

پیام تسلیت مجمع نمایندگان استان اصفهان درپی درگذشت نماینده مردم نطنز

اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان در پیامی درگذشت نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مجمع نمایندگان استان اصفهان درپی درگذشت نماینده مردم نطنز

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان در پیامی درگذشت صفاری نطنزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.

 در بخشی از این پیام آمده است مرحوم دکتر صفاری نطنزی در طول چهار دهه خدمتگزاری خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سمت سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اسپانیا ، قزاقستان و مجارستان و دوره ای نمایندگی مجلس شورای اسلامی عهده دار بوده و  از نماینده خدوم  بعنوان  الگو و نمونه شایسته خدمتگزاری صدیق ملت یاد شده است.

همچنین در بخش دیگری از این پیام اعضای مجمع نمایندگان عضو ارشد کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی را از فرهیختگان نخبه و مدیران متخصص وزارت امور خارجه دانستند و بیان کردند مرحوم صفاری همواره به واسطه استقلال رای و خدمت صادقانه در مسئولیت‌های مهم از احترام خاصی در نزد مردم، مسئولان و دیگر نمایندگان مجلس برخوردار بودند.

مجمع نمایندگان استان اصفهان در پایان با عرض تسلیت ضایعه تلخ فقدان این برادر بزرگوار به مردم استان به ویژه مردم شریف نطنز و قمصر ، خانواده داغدار ایشان و دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برای آن خدمتگزار فقید و بی ادعای ملت رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد منان مسئلت کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه