English

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی کردستان؛

۱۶ فقره پرونده قضایی در خصوص رفع تصرف تشکیل شده است

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: در راستای وظایف محوله به این یگان تاکنون تعداد 16 پرونده قضایی برای افراد متصرف تشکیل شده است.

16 فقره پرونده قضایی در خصوص رفع تصرف تشکیل شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سرهنگ بهروز مهری در خصوص وظایف محوله گفت:  اراضی ملی و دولتی از سوی افراد سودجو و فرصت طلب بطور غیر قانونی تصرف می‌شود و ضروری است تمامی دستگاه‌ها و نهادها در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای جلوگیری از دست درازی سودجویان همکاری داشته باشند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی کردستان افزود: این اراضی تصرف شده در قالب 16 فقره پرونده قضایی و رفع تصرف فوری پس از بررسی‌های قانونی خلع ید شده است.

وی ارزش ریالی این تصرفات را 23 میلیارد و 852 میلیون و 586 هزار ریال اعلام و اضافه کرد: 2 هزار و 600 متر مربع از این اراضی در قالب 2 پرونده به صورت رفع تصرف آنی و 157 هزار و 900 متر مربع نیز به صورت احکام قضایی در قالب 14 پرونده از دست متصرفان خارج شده است.

وی افزود: سال گذشته نیز 478  هزار و 524 متر مربع از اراضی ملی در محدوده شهرهای این استان در قالب 61 پرونده به ارزش 476 میلیارد و 822 میلیون و 315 ریال از دست متصرفان خارج و خلع ید شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: در راستای مبارزه با پدیده زمین خواری و صیانت از انفال ملی طی سه ماهه نخست سال جاری 16 هکتار و 500 متر مربع از اراضی دولتی محدوده شهرهای این استان رفع تصرف شد.

وی اظهار داشت: بیشتر تصرفات اراضی در این استان به صورت نهال کاری، دیوار کشی، شخم زنی، کشت گندم و ساختمان سازی بوده که بیشترین آن در محدوده شهرهای سنندج، بیجار، کامیاران و سقز بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه