English

مدیرکل صداوسیمای مازندران:

خبرهای امید بخش در جامعه باید گسترش پیدا کند

مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: خبرهای امید بخش در جامعه باید گسترش پیدا کند و نشاط، امید آفرینی و سرزندگی در جامعه افزایش یابد.

خبرهای امید بخش در جامعه باید گسترش پیدا کند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران هادی ابراهیمی در نشست با خبرنگاران آزاد صداوسیما اظهار داشت:خبرنگاران شهرستان ها نگرش و تولید خبر خود را حرفه‌ ای کنند تا بتوانند با دیگر رسانه ها رقابت کنند.

وی ادامه داد : خبرنگاران شهرستان ها، نمایندگان رسانه ملی و استانی هستند و باید برای رفع مشکلات‌ منطقه خود تلاش کنند.

ابراهیمی تصریح کرد: در آخرین نظرسنجی به دست آمده، رسانه ملی همچنان پیشتاز رضایتمندی مردم در اتکا به رسانه هاست و شبکه های اجتماعی امروز بیشتر به تهدید تبدیل شده اند.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران تاکید کرد: تولید و پردازش خبر از حالت آماتور بودن باید خارج شود و خبرنگاران شهرستان ها نگرش و تولید خبر خود را حرفه‌ ای کنند تا بتوانند با دیگر رسانه ها رقابت کنند.

ابراهیمی افزود: با توجه به تحول در حوزه رسانه و عصر نوین ارتباطات، معاونت خبر مرکز باید به حرفه ای شدن خبرنگاران شهرستان ها و به روز شدن تولیدات اهتمام داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد:کیفیت خبر و گزارش های ارسالی، یکی از دغدغه هاست و خبرنگاران شهرستان ها باید به گونه ای فرآورده خبری تولید کنند که توان رقابت در رسانه سراسری را داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران با اشاره به اینکه رسانه ملی باید به همه تفکرات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی توجه داشته باشد افزود: خبرنگاران باید گزارشات خود را از شروع تا پایان بر اساس استاندار تولید کنند تا با کمک شما خبرنگاران شهرستان ها تراز خبر مرکز مازندران افزایش پیدا کند.

ابراهیمی تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس،خبرنگاران باید بدون جانبداری از کاندیدای خاصی، تمام اتفاقات را رصد و گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه