English

فریدون همتی:

لزوم فروش برخی از املاک دولتی در بندر عباس

استاندار هرمزگان گفت: اکثر دستگاهای دولتی در مرکز شهر بندرعباس بهترین زمین ها را دارند در این شرایط بی پولی می توانیم با فروش این زمین ها پروژه های عمرانی استان را ادامه بدهیم.

لزوم فروش برخی از املاک دولتی در بندر عباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی در دومین جلسه شورای اداری استان هرمزگان با تاکید به ادامه و رونق ساخت و ساز در استان، عنوان کرد: اکثر دستگاههای دولتی در مرکز شهر بندرعباس بهترین زمین ها را دارند در این شرایط بی پولی می توانیم با فروش این زمین ها پروژه های عمرانی استان را ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: تلاش ما داشتن جاده های هموار تا پایان سال برای بشاگرد است و این کار نیازمند تلاشی جهادی است و نهایتا تا شش ماه آینده باید تکمیل شود.

همتی افزود: مسیر جاسک به بشاگرد، جاده خوبی است و پل های کارآمدی دارد که چنین جاده ای برای دیگر مناطق بشاگرد هم نیاز است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: در مسئله آب با تکمیل خط انتقال از سد جگین، مشکلات این شهرستان مرتفع می شود و امسال در این زمینه بشاگرد جزء بهترین هاست.

وی اظهار کرد: بشاگرد می تواند قشلاق ایران باشد، چرا که در تابستان ها ۴۰ روز بارندگی لکه ای دارد و این خود یک ظرفیت گردشگری است.

همتی تصریح کرد: از همه ظرفیت ها باید برای توسعه این شهرستان و رساندن آن به نقطه شاخصی کشوری استفاده می شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه مطالعات رینگ جاده های بشاگرد باید انجام شود، خاطرنشان کرد: در نیمه اول سال جاری باید مطالعه احداث راه های بشاگرد نهایی و بازگشایی و احداث۲۳۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد تا پایان سال جاری انجام شود.

وی اضافه کرد: هر دو هفته با تشکیل جلسه اختصاصی برای شهرستان بشاگرد، گزارش پیشرفت کارها از سوی دستگاه های مربوطه به استانداری ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه