English

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان :

دانشجویان ساکن سنندج نیازمند بهره مندی از خدمات اتوبوسرانی هستند

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان اظهار داشت: بیش از 10 هزار نفر دانشجو در حال تحصیل در دانشگاه کردستان هستند که از این تعداد بیش از 5 هزار نفر نیازمند استفاده از خدمات اتوبوسرانی هستند.

دانشجویان ساکن سنندج نیازمند بهره مندی از خدمات اتوبوسرانی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عثمان عزیزی روز شنبه در دیدار شورای شهر سنندج با شورای دانشگاه کردستان اظهار داشت: دانشجویان ساکن در خوابگاه های دانشگاه، سرویس رفت و آمد دارند و سرویس ها هر 2  ساعت یکبار از خوابگاه به سمت دانشگاه حرکت می کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: این دانشگاه بیش از 10 هزار و 600 دانشجو دارد که حدود پنج هزار نفر از خوابگاه های دانشگاه استفاده می کنند و 5 هزار و 600 نفر نیز  دانشجو ساکن سنندج هستند.

عزیزی تاکید کرد: دانشجویانی که در داخل شهر سنندج هستند و جمعیت بالایی نیز دارند، در روزهای هفته که به دانشگاه رفت و آمد می کنند، از سرویس و امکانات حمل و نقلی که مخصوص دانشجویان باشد بهره مند نیستند و ضروری است تا به این نیاز دانشجویان رسیدگی شود.

وی گفت: با بررسی دانشگاه های بزرگ کشور مانند، تبریز، یزد، اصفهان و شیراز ایستگاه خط اتوبوس واحد در ورودی دانشگاه مستقر شده تا دانشجویان را به داخل شهر و برعکس جا به جا کند اما در دانشگاه کردستان با این میزان جمعیت چنین امکانی وجود ندارد.

عزیزی اضافه کرد: با توجه به افزایش دانشجو در سال آینده داشتن چنین طرحی ضروری بوده و دانشجویان از تخفیف ویژه نرخ کرایه اتوبوس نسبت به سایر اقشار جامعه برخوردار شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان افزود: اتوبوسی که از جلوی دانشگاه عبور میکند پس از گذشتن از ویلاشهر کاملاً پر بوده و برای دانشجویان جایی ندارد و نیاز است تا هم کارت تخفیف دانشجویی صادر شود و نیز در صورت امکان اتوبوسی برای رفت و آمد این دانشجویان در نظر گرفته شود.

عزیزی تاکید کرد: خوابگاه پروین اعتصامی در خیابان حاجی آباد رو به روی آموزش و پرورش ناحیه 2 بوده و نیازمند رسیدگی است و از شورای شهر میخواهیم تا ما را در طرحی که برای این خوابگاه در نظر گرفته ایم یاری کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان با اشاره به جمعیت بیش از پنج هزار نفری دانشجویان ساکن شهر سنندج، از شورای شهر خواستار خط اتوبوس واحد و همچنین کارت تخفیف وسائط نقلیه عمومی برای این دانشجویان این دانشگاه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه