English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد

اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت گاز استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در 25پیمان شرکت گاز استان اصفهان خبر داد.

اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در  شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علوی در خصوص اجرای طرح طبقه بندی مشاغل گفت: اجرای  این طرح از یکم دی ماه سال 97 آغاز و در بهمن ماه همان سال اجرایی شد.

وی افزود: مطابق با  اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در  شرکت گاز استان اصفهان و انجام تطبیق شغلی، سنوات خدمتی کارکنان مشمول، از بدو ورود به صنعت نفت محاسبه و به فیش حقوق آنان اضافه شده یا خواهد شد. که هرساله نیز مشمول افزایشات ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران خواهد بود.

علوی بیان داشت: این طرح در حال حاضر شامل پیمان هایی گردیده که تا زمان آغاز اجرای طرح خاتمه یافته بودند و مابقی پیمان ها به محض اتمام مدت قرارداد، مشمول این طرح خواهند شد.

وی ضمن اظهار خرسندی از اجرای این طرح در شرکت گاز استان اصفهان گفت: هر فرد بعد از گذراندن دوران کاری و افزایش سابقه  کار ،می تواند ارتقاء شغلی یافته و در گروه بالاتر شغلی کار کند همچنین تمام کسانی که از نظر نوع وظایف و سطح مسئولیت ها شرایط مشابهی دارند در یک گروه قرار می گیرند و به این ترتیب حقوق یکسانی دریافت می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزایش قابل ملاحظه حقوق کارگران، سپردن کار به متخصص، پرداخت مزد عادلانه و مساوی برای کار مشابه در شرایط کاری یکسان، ایجاد نظم و هماهنگی و سرعت عمل در اداره امور جذب کارکنان، رعایت شرایط احراز شغل، پیش‌گیری از اعمال نظرهای شخصی احتمالی سرپرستان و مدیران، کاهش شکایت ها و نارضایتی‌ها و جلوگیری از تضعیف روحیه کارکنان از طریق رفع تبعیض بین آنان با تعیین مزد شغل یکسان برای مشاغل هم گروه از مهمترین کاربردها ومزیت های این طرح عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه