English

وهب مختاران در گفتگوی اختصاصی با موج:

مرکز آموزش هتلداری و گردشگری استان، در آستانه افتتاح است

مدیر کل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در گفتگوی اختصاصی با موج با پرداختن به اهمیت مقوله گردشگری در توسعه استان و نقش آموزش در این حوزه، از افتتاح این مجموعه در تیرماه خبر داد.

مرکز آموزش هتلداری و گردشگری استان، در آستانه افتتاح است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، وهب مختاران، مدیر کل محترم آموزش فنی و حرفه ای  استان همدان ضمن اشاره به افتتاح مرکز آموزش هتلداری و گردشگری استان همدان در تیرماه، اظهار داشت: فرایند ساخت این مجموعه ازسال 1385 آغاز شده است و با حمایت های مدیران ارشد استانی، هم اکنون نزدیک به بهره برداری است و بر اساس پیشروی های موجود و روند موفق موضوعات مرتبط، در تیرماه بهربرداری خواهد شد.

هتلداری همدان 1

مرکز آموزش هتلداری و گردشگری، منشاء اثرات مثبت فراوانی است

مختاران با بیان اهمیت مقوله گردشگری که از مزیت های اصلی توسعه استان است، گفت: اگر بخواهیم در حوزه گردشگری و کیفیت خدمات گردشگری در سطح ملی و بین المللی از جایگاهی مقبول و تعریف شده برخوردار باشیم، بایستی به همین میزان در مقوله های مرتبط، توانمندی لازم و کافی را دارا شویم.

وی در ادامه گفتگو با موج، افزود: در این مرکز، اصناف، هتل ها، کافی شاپ ها، فعالین حوزه گردشگری، تورگردان ها، خانه های بوم گردی و کسانی که در زمینه گردشگری خدمات ارائه می دهند، با توجه به موضوع فعالیتشان، حضور خواهند داشت و مهارت آموزی خواهند کرد.

گردشگری استان همدان

 آموزش در مباحث مرتبط به گردشگری

مدیر فنی و حرفه ای استان همدان با بیان اینکه مقوله آموزش در مباحث مرتبط به گردشگری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ابراز کرد: درخدمات گردشگری و صنایع دستی، سعی بر جذب متخصصان قابل در این حوزه بوده است و مذاکراتی هم صورت گرفته است تا آموزش در این مرکز بالاترین کیفیت را داشته باشد.

مختاران با اشاره به اینکه در طبقات بالای این مجموعه علاوه بر آموزش، بحث تولید نیز پیگیری شده است، بیان کرد: کارآفرینان قابلی در زمینه صنایع دستی در استان وجود دارد که در این مرکز حضور خواهند داشت و تجهیزاتشان نیز منتقل شده است.

وی مطرح کرد: با مشارکت و یاری سایر دستگاه های اجرایی متولی در این حوزه، این مجموعه می تواند بسیار توانمند ظاهر شود و دارای اثرات مثبت فراوانی برای شهر و استان باشد.

آموزش گردشگری همدان

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه