English

استاندار اردبیل مطرح کرد؛

اردبیل بهترین مکان برای سرمایه گذاری در زمینه گردشگری سلامت

استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل بهترین مکان برای سرمایه گذاری در زمینه گردشگری سلامت محسوب می شود.

اردبیل بهترین مکان برای سرمایه گذاری در زمینه گردشگری سلامت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو در دیدار ‌با سرمایه گذار و عضو اتاق بازرگانی عمان در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو اظهار کرد: استان اردبیل دارای آب و هوای مطلوب برای مردم کشورهای حاشیه خلیج فارس است و بهترین مکان برای سرمایه گذاری در زمینه گردشگری سلامت محسوب می شود.

وی بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی از سرمایه گذاران کشورهای دوست در استان اردبیل حمایت می کنند و بروکراسی اداری در این استان به حداقل رسیده است.

استاندار اردبیل افزود: به منظور معرفی بیشتر جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری استان اردبیل باید کلیپ های خوبی به زبان های مختلف تدوین شود.

بهنام جو گفت: تنوع آب و هوایی استان اردبیل و وجود آبگرم های معدنی باخاصیت درمانی متفاوت برای جذب گردشگران بسیار حایز اهمیت است و این استان از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است.

وی از عضو اتاق بازرگانی عمان خواست برای مطالعه بیشتر ظرفیت های استان اردبیل در زمینه های مختلف تیم مطالعاتی و سرمایه گذاری به این استان اعزام کنند.

در این جلسه سرمایه گذار و عضو اتاق بازرگانی عمان نیز ظرفیت های کشورش را برای همکاری با استان اردبیل تشریح کرد و افزود: همکاری کشور عمان با کشورهای عضو اکو جز اولویت ها است و در آینده با برنامه ریزی های لازم و هماهنگی بیشتر در زمینه های سلامت و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری همکاری لازم را خواهیم کرد.

گفتنی است ؛ در این نمایشگاه علاوه بر کشورهای عضو اکو، چند کشور دیگر از جمله عمان ، روسیه و عراق هم حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی