English

سوت شروع مسابقات دوومیدانی در سنندج به صدا درآمد

صبح امروز چهارشنبه با حضور های تیم شرکت کننده از سراسر کشور مسابقات دوومیدانی نابینایان و کم بینایان رسما در مجموعه ملک نیا سنندج شروع به کار کرد.

سوت شروع مسابقات دوومیدانی در سنندج به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، صبح امروز چهارشنبه رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نابینایان و کم‌بینایان رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در 2 بخش دختران و پسران کشور به میزبانی سنندج آغاز شد.

بر این اساس، 211 دونده در 2 بخش پسران و دختران به نمایندگی از 19 استان کشور در این رقابت‌ها حضور دارند و رقابت‌های خود را در 2 نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشی ملک نیا شهر سنندج برگزار می‌کنند.

109 دونده در بخش پسران و 92 ورزشکار در بخش دختران به نمایندگی از استان‌های کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، قم، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، فارس، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان، تهران، بوشهر، اصفهان و البرز در این رقابت‌ها حضور خواهند یافت.

در پایان این مسابقات به نفرات و تیم‌های برتر از سوی فدراسیون حکم و مدال قهرمانی اهدا خواهد شد. تیم کردستان با هفت نماینده در بخش دختران و هفت نماینده در بخش پسران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نابینایان و کم‌بینایان کشور در بخش پسران از امروز چهارشنبه 29  خرداد و در بخش دختران 31 خردادماه در مجموعه ورزشی ملک نیا شهر سنندج برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه