English

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان:

نمایشگاه رونق تولید محلی برای معرفی کالا و تولیدات اصناف تولیدی است

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان اظهار داشت: هدف از برپایی نمایشگاه رونق تولید، محلی برای معرفی کالا و تولیدات واحدهای صنفی کردستان است.

نمایشگاه رونق تولید محلی برای معرفی کالا و تولیدات اصناف تولیدی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، احمد خسروی پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری از برپایی نمایشگاه رونق تولید و معرفی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط کردستان خبر داد و اظهار داشت: امسال نوبت تولیدکننده است که توان تولید خود را نشان دهد و آنچه نیاز بازار است را تولید کند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بازار سازی و محلی برای معرفی کالا و تولیدات واحدهای تولیدی است، اضافه کرد: نمایشگاه رونق تولید به منظور معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تولیدی و فناوری در استان برپا می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان افزود: علاوه بر بازاریابی و معرفی توانمندی، ایجاد خودباوری و اعتمادسازی نسبت به کالاهای داخلی در بین مردم از دیگر نقاط قوت و اهداف برپایی این نمایشگاه است.

خسروی با اشاره به اینکه بازخورد نمایشگاه را هم مورد بررسی قرار خواهیم داد، یادآور شد: چهار، پنج هیأت خارجی دعوت کردیم تا توانمندی‌های واحدهای تولیدی استان را در این نمایشگاه از نزدیک مشاهده کنند.

حضور 110 شرکت کننده در نمایشگاه رونق تولید

وی از ایجاد اتاق قراردادها را در این نمایشگاه خبر داد و تاکید کرد: این نمایشگاه در 83 غرفه و با حضور 110 شرکت کننده از امروز برپا می‌شود و تا 31 خرداد نیز برای بازدید علاقه مندان دایر است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان ساعت بازدید از این نمایشگاه را 15 تا 22 اعلام کرد و گفت: غرفه‌ای هم به صنایع دستی و فرش استان هم در این نمایشگاه اختصاص داده شده است.

خسروی افزود: برگزاری استارتاپ، مسابقه عکس (هر روز دو عکس انتخاب و در پایان به 10 نفر جایزه داده می‌شود) برگزاری چند کلاس آموزشی از جمله برنامه‌های جنبی در این نمایشگاه است.
وی اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه استقرار میز خدمت ادارات خدمت رسان بخش صنعت است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: اگر چه کردستان از لحاظ بخش صنعت در رتبه‌های پایین کشور قرار دارد ولی از نظر داشتن صنعتگران قوی و برجسته جزو استان‌های برتر است.

خسروی اضافه کرد: ویژگی ممتاز تولیدکنندگان این استان اهمیت قائل شدن برای کیفیت محصولات است و به همین دلیل در زمینه موادغذایی سرآمد است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: چهار، پنج هیات تجاری خارجی در نمایشگاه رونق تولید، معرفی توانمندی های صنایع کوچک و متوسط این استان حضور پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته مشکلات اقتصادی به دلیل تحریم‌های ناعادلانه ایجاد شد و نوعی ناامیدی در بین مردم بوجود آمد، افزود: با وجود اینکه استان زیرساخت لارم صنعتی را ندارد ولی 6 درصد فروش زمین‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان سال گذشته انجام شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با بیان اینکه 53 پیمانکار برای اجرای پروژه‌های شرکت شهرک‌های استان انتخاب شد، گفت: امیدواریم کمک‌ها وحمایت ها همچنان استمرار داشته باشد تا وضعیت واحدهای تولیدی از آنچه که امروز دارند بهتر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه