English

حمدالله جعفری دانش دار فانی را وداع گفت

ظهر امروز حمدالله جعفری دانش گوینده خوش صدا و خبرنگار پیشکسوت صدا و سیمای مرکز اردبیل به علت بیماری دار فانی را وداع گفت.

حمدالله جعفری دانش دار فانی را وداع گفت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، طی هفته اخیر هنر اردبیل دو چهره ارزشمند در زمینه بازیگری و شعر را از دست داد تا تاریخ از خرداد امسال به عنوان روز‌های تلخ فرهنگ و هنر اردبیل یاد کند.

اما ظهر امروز با مخابره خبری تلخ باز هم داغ فرهنگ و هنر اردبیل تازه شد.

ظهر امروز حمدالله جعفری دانش گوینده خوش صدا و خبرنگار پیشکسوت صدا و سیمای مرکز اردبیل که به علت بیماری در بیمارستانی در تهران بستری بود دار فانی را وداع گفت.

استاد جعفری دانش در دهه‌های اخیر با اجرای برنامه‌های متعدد در رادیو اردبیل و شبکه سبلان به استاد سخن معروف بود.

مرحوم جعفری دانش کارشناس ادبیات فارسی و جزو نسل اول کارمندان صدا وسیمای مرکز اردبیل بود که در سال ۱۳۵۲ به استخدام این سازمان درآمد.

وی به عنوان خبرنگار و بعد‌ها مجری برنامه‌های مختلف صداوسیما، سال‌ها برای اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار مربوط به توسعه اردبیل و برای استان شدن اردبیل تلاش کرد.

وی در سال ۱۳۷۵ مدتی سرپرست واحد خبر صداوسیمای مرکز اردبیل شد و پس از بازنشستگی نیز به عنوان نویسنده، پژوهشگر و کارشناس – مجری سال‌ها با رادیو اردبیل و شبکه سبلان همکاری کرد و چندین جایزه نیز در جشنواره‌های مختلف صداوسیما کسب کرد.

مرحوم حمدالله جعفری دانش به دلیل تجربه فراوان، از مجریان مسلط به بحث‌های توسعه استان اردبیل در بخش‌های مختلف بود و جزء اساتید و سرمایه‌های انسانی صداوسیمای مرکز اردبیل به شمار می‌رفت.

مراسم تشییع و تدفین این هنرمند عزیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه