English

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

وضعیت بهداشت و امکانات رفاهی در مرز باشماق مطلوب نیست

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بهبود زیر ساخت ها در مرز باشماق زمینه فعایت برای تجار و بازرگان را فراهم می کند.

وضعیت بهداشت و امکانات رفاهی در مرز باشماق مطلوب نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزازی موج کردستان، علی مویدی خرم آبادی ظهر امروز در سومین جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهار کرد: برای ساماندهی این مرز رسمی باید دستگاه های مستقر در آنجا بر اساس وظیفه محوله قانونی خود عمل کنند.

مویدی با اشاره به وجود مشکلات در مرز باشماق اذعان داشت: نبود یک مدیریت واحد در مرز، موازی کاری و مشکلاتی را بوجود آورده است.

مویدی با تاکید بر ساماندهی مرز باشماق  مریوان گفت: در این مرز در منطقه اقلیم کردستان فضایی آرام و منظم است اما در این سوی مرز ما شاهد استرس، بی نظمی، سر و صداها و ترددهای بی جا و بی مورد هستیم.

وی افزود: استان کردستان با توجه به شرایط ژئوپلیتیکی، جغرافیایی و استعدادهای خدادادی می‌تواند فرصتی برای کل کشور در حوزه مبادلات تجاری و فعالیت‌های اقتصادی باشد.

رئیس  ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: کالایی که به صورت غیربهداشتی وارد شهرهای استان می‌شود باید مردم به صورت شفاف در مورد تاثیرات منفی آن مطلع شوند و کار در این راستا نیازمند تدوین و اجرای بسته‌های فرهنگی است.

مویدی افزود: در بحث مقابله با قاچاق کالا و ارز باید از ظرفیت‌های مردمی شامل سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد به درستی استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه