English

خبر فوری؛

مرگ مشکوک «مصطفی دهنادی» کارمند مخابرات منطقه لرستان

ساعاتی پیش، مصطفی دهنادی از کارکنان مخابرات منطقه لرستان، حین انجام وظیفه جان خود را از دست داد.

مرگ مشکوک «مصطفی دهنادی» کارمند مخابرات منطقه لرستان

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، ساعاتی پیش، مصطفی دهنادی از نیروهای شرکتی مخابرات منطقه لرستان در ساختمان محل کار خود «مرکز مخابرات بعثت» جان باخت.

پیکر بی جان دهنادی پس از آن کشف شد که دو تن از کارکنان مخابرات برای رفع مشکل خطوط تلفن همراه به محل کار خود رفتند اما، با توجه به تعطیلی مرکز در روز جمعه 24 خرداد ماه، خبری از نگهبان مجموعه نبود و امکان ورود میسر نشد.

تلاش ها نتیجه نداد تا اینکه با مدد از کلید یدک و باز کردن درب ورودی، جسد نگهبان 36 ساله کشف شد.

علت مرگ مشخص نیست

پلیس با حضور در صحنه حادثه در حال بررسی کارشناسی است و تا این لحظه نمی توان در خصوص علت مرگ کارمند مخابرات منطقه لرستان اظهار نظر کرد.

رئیس پلیس خرم آباد: منتظر نظر کارشناسی هستیم

در همین حال سرهنگ طرهانی فرمانده انتظامی خرم آباد نیز با حضور در محل حادثه، هرگونه پیش داوری و قضاوت در خصوص این حادثه را منوط به اعلام نظر کارشناسی کادر فنی پزشکی قانونی لرستان دانست.

آیا نصب دکل B.T.S عامل این اتفاق است ؟!

این در حالی است که جمعی از اهالی محله شیرخوارگاه خرم آباد به خبرنگار موج گفتند که نصب دکل B.T.S در محوطه کوچک ساختمان مرکز بعثت عامل این اتفاق است.

پیگیری خبرنگار موج، حکایت از نصب پایه دکل B.T.S در محوطه ای حدودا 8 متری دارد حال آنکه نصب این پایه، عبور و مرور را برای نگهبانان مرکز سخت و دشوار کرده است.

چرا محل نگهبانی استاندارد نیست ؟!

از سوی دیگر، نبود امکاناتی نظیر آشپزخانه و محل استراحت استاندارد جهت نگهبانان، از جمله عواملی است که می توان برای وقوع این حادثه دردناک متصور بود، که لازم است تا هومان محمودی مدیر مخابرات منطقه لرستان در این خصوص توضیحات خود را ارائه کند.

گفتنی است مصطفی دهنادی متولد 1361 خرم آباد دارای 14 سال سابقه در مخابرات منطقه لرستان بود که صبح امروز پس از تحویل گرفتن شیفت نوبت صبح، به طرز مشکوکی جان خود را از دست داد.

مرحوم دهنادی دارای دو فرزند خردسال دختر و پسر است و رابطه استخدامی وی با مخابرات منطقه لرستان، شرکتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه