English

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خبر داد

احداث اولین کلینیک خدمات خودرویی در مناطق مختلف شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: در راستای ساماندهی مشاغل شهری و کاهش معضلات شهری کلینیک‌های خودرو در مناطق مختلف احداث می شود.

احداث اولین کلینیک خدمات خودرویی در مناطق مختلف شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد مجیری با بیان اینکه دیگر امکان استقرار برخی واحدهای صنفی در شهر اصفهان وجود ندارد، اظهار کرد: آلودگی صوتی ، آلودگی سیما و منظر شهر، سد معبر و ایجاد گره ترافیکی ، تهدید امنیت اجتماعی ، ایجاد ضایعات و زایدات از مهمترین موارد آلایندگی و مزاحمت صنف خدمات خودرویی می باشد در همین راستا احداث اولین کلینیک خدمات خودرویی در دستور کار سازمان و شهرداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اهداف شهرداری در ارتباط با ساخت کلینیک های خودرو در سطح شهر گفت: توسعه و ساماندهی هدفمند مشاغل شهری ، بهبود نظام توزیع کالا و خدمات و همچنین بهبود محیط زیست شهری و در نتیجه افزایش زنده دلی شهر همراه با  احیاء و رعایت اصول معماری و شهرسازی در ایجاد و توسعه مراکز خدماتی و هدایت و جهت دهی جریانات اقتصادی و مشاغل در راستای توسعه پایدار شهر از اهداف کلان سازمان ساماندهی مشاغل شهری و شهرداری اصفهان به منظور ایجاد کلینیک های خودرو می باشد.

مجیری توضیح داد: به منظور شناسایی و استفاده از توان بخش خصوصی با همکاری سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان پروژه مشارکتی " کلینیک خدمات خودرویی میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان" در اولویت سازمان قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه همه باید به هم برای زیباتر شدن شهر  و رفت و آمد روان تر کمک کنیم، خاطر نشان کرد: به همین صورت ۱۵ زمین با مشارکت بخش خصوصی تبدیل به کلینیک‌های خودرو می‌شود تا علاوه بر رفع نیاز مردم، فضای کسب و کار برای کسانی که پیش از این امکان اشتغال نداشتند، فراهم شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه