English

امام جمعه مریوان:

مردم مریوان در دوران دفاع مقدس از نزدیک جنگ را لمس کردند

امام جمعه مریوان اظهار داشت: مردم شهرستان مریوان در دوران انقلاب و دفاع مقدس از نزدیک جنگ را لمس کردند و در راه دفاع از آرمان های انقلاب و میهن نیز شهدای بسیاری را تقدیم کردند.

مردم مریوان در دوران دفاع مقدس از نزدیک جنگ را لمس کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان،  ماموستا مصطفی شیرزادی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در اجلاسیه شهدای شهرستان مریوان که در راستای کنگره 5400 ملی شهید استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: ارزش شهادت و کرامتی که خداوند متعال برای خون شهدا و رشادت های ایثارگران در نظر گرفته بسیار بوده و این جایگاه بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: مردم شهرستان مریوان در دوران انقلاب و دفاع مقدس از نزدیک جنگ را لمس کردند و در راه دفاع از آرمان های انقلاب و میهن نیز شهدای بسیاری را تقدیم کردند.

امام جمعه مریوان ادامه داد: مردم این شهرستان همواره به اینکه توانسته اند در راه حفظ این انقلاب رشادت و مجاهدت های خود را نشان دهند و در این راه شهید بدهند افتخار می کنند.

ماموستا شیرزادی یادآور شد: برگزاری چنین یادواره هایی می تواند ذره ای هر چند کوچک از رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان این منطقه را به نسل های جدید که باید با آرمان ها و راه شهدا آشنا شوند، نشان دهد.

وی بیان کرد: نسل های بعد از دوران جنگ و نسل های آینده همواره باید با الگو گیری از زندگی شهدا و سرلوحه قرار داده راه شهدا در زندگی خود به دنبال حفظ و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و پاسداشت از آرمان ها و ارزش های انقلاب باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه