English

معاون اقتصادی استاندار کردستان خطاب به بازاریان :

عدم رعایت انصاف موجب بی اعتمادی مردم به بازار کردستان می شود

معاون اقتصادی استاندار کردستان در جمع اصناف مختلف در سنندج اظهار داشت: اگر در عرضه محصولات به مردم انصاف را رعایت نکنیم موجب بی اعتمادی مردم به بازاریان استان می شود.

عدم رعایت انصاف موجب بی اعتمادی مردم به بازار کردستان می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین فیروزی پیش از ظهر امروز با حضور در جمع روسای اتحادیه های اصناف سنندج، اظهار داشت: گرانی در کل بازار کشور وجود دارد اما اینکه عده ای کردستان را گرانترین استان کشور معرفی کنند موجب می شود خریدها از داخل استان کم شود که این امر موجب خروج سرمایه از استان می شود و در این شرایط تمام اصناف، مردم و در کل حلقه های تولید تا توزیع متضرر می شود. 

معاون اقتصادی استاندار کردستان ادامه این موضوع را موجب کوچک شدن اقتصاد عنوان و خاطر نشان کرد: این اخبار بی اعتمادی های فراوانی نسبت به اصناف ایجاد می کند و علاوه بر آن بازیابی اعتبار بازاریان کار ساده ای نخواهد بود. 

فیروزی از بازاریان خواست در مقابل چنین اخباری از حیثیت خود دفاع کنند و نگذارند اعتماد مردم به آنها صلب شود. 

معاون اقتصادی استاندار، نبود تامین کننده عمده در استان را عیب بازار کردستان دانست و افزود: تامین کالا به صورت انبوه و کاهش حاشیه سود موجب می شود کالا با قیمت منصفانه تر به دست مردم برسد. 

وی در ادامه به طرح انتظارات از بازار پرداخت و اظهار داشت: اول اینکه مردم از بازار انتظار انصاف بیشتر دارند و می گویند با توجه به بیکاری و درآمد کم مردم اگر مراقب نباشید سفره مردم کوچکتر می شود و اگر نتوانیم مایحتاج مردم را به موقع و با قبمت مناسب تامین کنیم در حق آنه کوتاهی کرده ایم.

وی دومین انتظار را انتظار دولت از بازار عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی که آمریکا تمام قوانین و مقررات بین المللی را زیر پا گذاشته و کشور ما را تحریم کرده دولت از بازار انتظار دارد در کنار مردم قرار گیرند تا مردم بتوانند مقاومت کنند.

فیروزی از تحریم به عنوان تروریسم اقتصادی نام برد که زندگی ملت ها را تحت تاثیر قرار می دهد و متذکر شد: ملتی که کمرش در برابر اقتصاد خم شود، توان مقابله نخواهد داشت. 

معاون استاندار، سومین انتظار را انتظار بازاریان از بازاریان اعلام کرد و تاکید کرد: در هر صنف هر کدام از بازاریان باید از همکار خود بخواهد که انصاف را رعایت کند و پیس از نظارت و دخالت دستگاه های ناظر، اصناف بر کار خود نظارت کنند. 

فیروزی در پایان از بازاریان خواست با برخوردهای مناسب و اقدامات تبلیغی خود از جمله درج قیمت بر روی اجناس، به مردم آرامش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه