English

توسط شهرداری کرمانشاه مصوب شد،

اعمال تخفیفات ۳۵ درصدی در صنعت ساخت‌وساز کرمانشاه

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرمانشاه گفت: بر این اساس از تاریخ ابلاغ این مصوبه تا پایان 31/3/98 در توافقات 35 درصد، صدور پروانه 30 درصد و پسماندهای عمرانی و ساختمانی 25 درصد تخفیفات اعمال خواهد شد.

اعمال تخفیفات 35 درصدی در صنعت ساخت‌وساز کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون مالی اقتصادی شهرداری کرمانشاه در خصوص تخفیفات صنعت ساخت‌وساز توسط شهرداری کرمانشاه ابراز داشت: بر اساس بند 6 مصوبه 134 دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرمانشاه در جهت رفاه حال شهروندان و ایجاد تشویق و رونق در صنعت ساخت‌وساز کرمانشاه تخفیفاتی اعمال خواهد شد.

عیدی بیرانوند بابیان این مطلب که بر اساس مصوبه شورای شهر کرمانشاه اعلام تخفیفات صنعت ساخت‌وساز توسط شهرداری کرمانشاه صورت گرفته است، گفت: این مصوبه می‌تواند رونق خوبی در صنعت ساخت‌وساز ایجاد و موجب تشویق به سرمایه‌گذاری در این بخش گردد.

معاون مالی اقتصادی شهرداری افزود: در سه‌ماهه تابستان نیز در توافقات 30 درصد، صدور پروانه 25 درصد، و پسماندهای عمرانی و ساختمانی 25 درصد تخفیف اعمال می‌شود و در سه‌ماهه فصل پاییز در توافقات 25 درصد، صدور پروانه 20 درصد و پسماندهای عمرانی و ساختمانی 20 درصد تخفیف اعمال می‌شود.

عیدی در پایان تصریح کرد: برای فصل زمستان نیز در بخش در توافقات 20 درصد، صدور پروانه 15 درصد، و پسماندهای عمرانی و ساختمانی 20 درصد تخفیف اعمال می‌شود و امیدواریم این تخفیفات سبب ایجاد رونق در صنعت ساخت‌وساز کرمانشاه گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه