English

معاون اقتصادی وزیرکشور:

رتبه ۷ ایجاد اشتغال ایجاد اشتغال کشور در اختیار اردبیل است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: با تلاش و پیگیری های استاندار اردبیل این استان رتبه هفتم را در ایجاد اشتغال پایدار به خود اختصاص داده است‌.

 رتبه 7 ایجاد اشتغال ایجاد اشتغال کشور در اختیار اردبیل است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بابک دین پرست در جریان سفر به استان اردبیل و بازدید از گمرک بیله سوار و شهرک گلخانه ای پارس آباد گفت: ایجاد شهرک های گلخانه ای و راه اندازی واحدهای صنایع تبدیلی به ایجاد اشتغال پایدار کمک می کند و استان اردبیل در این زمینه به عنوان پایلوت در کشور انتخاب شده است.

وی افزود: ایجاد این واحدها و تغییر الگوی کشت و شیوه آبیاری در صرفه جویی آب و بهره دهی بالا موثر خواهد بود.

معاون وزیر کشور از فرماندار شهرستان بیله سوار خواست تمامی موانع و مشکلاتی که باعث به هم خوردن توازن صادرات و واردات همچنین مترددین دو کشور ایران و آذربایجان شده، احصا و در جلسه پیش رو مطرح کند.

دین پرست با بیان اینکه به دستور رییس محترم جمهوری برای اولین بار ستاد تدابیر امنیتی اقتصادی در استان های مرزی تشکیل می شود گفت: در کشور۱۶ استان ما با ۱۵ کشور خارجی همسایه هستند با تشکیل ستاد تدابیر امنیتی اقتصادی با محوریت استانداران زمینه رونق اقتصادی و صادرات محصولات تولیدی را شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با تلاش و پیگیری انجام شده توسط نماینده دولت در استان اردبیل ، شاهد افزایش اشتغال پایدار در این استان خواهیم بود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با بیان اینکه دولت توجه ویژه به استان های مرزی دارد گفت:سالانه بیش از ۱میلیون و ۴۰۰هزار نفر از گمرک بیله سوار تردد می کنند باید از این ظرفیت در صادرات غیر نفتی نهایت استفاده را داشته باشیم.

دین پرست نحوه نگهداری و مدیریت گمرک بیله سوار را خوب ارزیابی کرد و افزود:گمرک بیله سوار ظرفیت خوبی برای کشور و منطقه محسوب می شود باید تمامی عوامل در زیباسازی محیطی و رونق کسب و کار، اهتمام ویژه ای داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه