English

تیم آرتا پلاست اردبیل فاتح نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگری اردبیل شد

تیم آرتا پلاست با غلبه بر تیم درمانگاه شوک فاتح نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگری اردبیل جام رمضان شد.

تیم آرتا پلاست اردبیل فاتح نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگری اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مراسم فینال و اختتامیه باشکوه نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگری اردبیل جام آرتا پروتئین به مناسبت به ماه مبارک رمضان دیشب با حضور مسئولان استان و همچنین تماشاگران پرشور در سالن سرپوشیده کارگران اردبیل برگزار شد.

رئیس هیات ورزش کارگری استان اردبیل افزود: در این دوره از مسابقات 10 تیم کارگری در 2 گروه به شکل دوره ای از اول ماه مبارک رمضان به رقابت با یکدیگر نمودند و 8 تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در نهایت تیم های درمانگاه شوک، آرتاپلاست، آتش نشانی، زیبا دانه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند در نهایت تیم های آتش نشانی و زیبا دانه مرحله رده بندی را برگزار و تیم های درمانگاه شوک و آرتاپلاست هم فینال این دوره از مسابقات را برگزار کردند.

علی مهری همچنین گفت: امسال با برگزاری مسابقات کارگران استان در تمام رشته های ورزشی و همچنین شرکت قدرتمندانه در مسابقات قهرمانی کارگران کشور شاهد تحول چشم گیر در ورزش کارگری باشیم.

مسابقه فینال نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگران به مناسبت ماه مبارک رمضان بین تیم های آرتا پلاست و درمانگاه شوک در سالن سرپوشیده کارگران اردبیل برگزار و دو تیم در یک بازی زیبا و تماشاگرپسند به مصاف یکدیگر رفته و در پایان، تیم آرتاپلاست با غلبه بر تیم درمانگاه شوک با نتیجه 7 بر 3 فاتح این دوره از مسابقات گردید.

در بازی رده بندی تیم های آتش نشانی با زیبا دانه به مصاف یکدیگر رفته که در پایان تیم زیبا دانه توانست با نتیجه 2 بر 0 حریف خود را شکست داده و به مقام سوم این دوره از مسابقات برسد.

بر اساس این نتایج تیم های آرتاپلاست، درمانگاه شوک، زیبادانه مقام های اول تا سوم مسابقات نوزدهمین دوره فوتسال کارگری اردبیل را کسب نمودند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه