English

استاندار کردستان:

اختلاف افکنی باعث عقب ماندگی کردستان می شود

استاندار کردستان گفت: افرادی که به دنبال اختلاف افکنی هستند باعث عقب ماندگی کردستان می شوند و سرمایه های ما را تباه می کنند.

اختلاف افکنی باعث عقب ماندگی کردستان می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهمن مرادنیا شامگاه سه شنبه در نشست استاندار کردستان با روحانیون و فعالان سیاسی افزود: ما باید وحدت و همدلی داشته باشیم و امروز بیشترین ضربه ها را به دلیل اختلاف افکنی میخوریم و انتظار داریم نخبگان در این موضوع ورود پیدا کنند.

مرادنیا با اشاره به تصدی مدیران بومی در استان اظهار داشت: امروزه شاهد هستیم که مدیران استان، بومی هستند و در این شرایط ما باید امید آفرین باشیم زیرا بد خواهان به دنبال نا امید کردن مردم از نظام هستند.

وی با تاکید بر اتحاد و یکدلی همه ی گروه های سیاسی ادامه داد: اگر ما به به اختلاف ها دامن بزنیم، آب به آسیاب دشمن میریزیم و دید ما به مسائل باید فرا ملی باشد و تنها مصالح حزب و یا جریان خاصی را مد نظر قرار ندهیم.

استاندار کردستان با اشاره فعالیت های عمرانی در استان گفت: بیمارستان 235 تختخوابی سقز، منطقه ویژه اقتصادی بانه، سالن ورزشی 6 هزار نفری سنندج، تبدیل چهار هزار و 200 هکتار از اراضی دیم به آبی و شهرک صنعتی سرنجیانه برخی از طرح هایی است که در چند ماه آینده به بهره برداری می رسد.

مراد نیا یادآور شد: امسال کارهای فرهنگی فاخری از جمله کنگره بین المللی مشاهیر کرد و کنگره 5400 شهید کردستان در استان برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه