English

علی‌اصغر جمالی خبر داد؛

محموله قاچاق به مقصد نرسید/توقیف سه شناور صیادی حامل سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش گفت: سه فروند لنج صیادی حاوی سوخت قاچاق در آب های کیش توقیف و از این شناورها ا حدود 50 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

محموله قاچاق به مقصد نرسید/توقیف سه شناور صیادی حامل سوخت قاچاق

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی‌اصغر جمالی در جمع خبرنگاران گفت: سه فروند لنج صیادی حاوی سوخت قاچاق در آب های کیش توقیف و از این شناورها ا حدود 50 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

وی در تشریح این خبر افزود: شب گذشته در گشت‌زنی پرسنل پایگاه دریابانی کیش سه فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق در حوالی جزیره فارور توقیف کردند.

وی افزود: حدود 50 هزار لیتر سوخت قاچاق در این سه شناور جاسازی شده بود، شناورها فاقد هرگونه مدارک حمل بار بودند و ادوات صیادی نیز به همراه نداشتند.

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش با اشاره به اینکه شناورها قصد خروج از آب‌های کشور و تحویل سوخت به شناورهای بیگانه را داشتند، گفت: در این عملیات تعداد 9 نفر همراه شناورها بودند که همگی دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

جمالی گفت: از ابتدای سال پلیس طرح‌های ویژه‌ای را برای مقابله با قاچاق کالا و سوخت به اجرا گذاشته است، دریابانی کیش از ابتدای سال 98 تعداد 6 فروند شناور حاوی سوخت قاچاق با حدود 84هزار لیتر سوخت را کشف و توقیف کرده است، 26 نفر خدمه نیز همراه با این شناورها دستگیر شدند. 

وی با تأکید بر اینکه مقصد هیچ‌کدام از این شناورها جزیره کیش نبوده است، گفت: تمامی شناورهایی که تاکنون توقیف شده‌اند به سمت استان‌های همجوار به‌ویژه بوشهر در حرکت بودند، از ابتدای سال 3 فروند شناور حامل کالای قاچاق با ارزش حدود 40 میلیارد تومان توقیف شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه