English

‏رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

فولاد مبارکه تبلور رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است‏

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: فولادمبارکه تبلور رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است.

 فولاد مبارکه تبلور رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است‏

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عزیز اکبریان با اشاره به این‌که اگر بخواهیم از پس مشکلات اقتصادی برآییم باید اشتغال‌زایی را اولویت قرار دهیم، اظهار داشت: با وجود این رویکرد از سوی فولاد مبارکه و ارادۀ مسئولان شهرستان مبارکه مبنی بر حمایت از صنعت، ما مطمئنا به نتایج بهتری در خصوص تعامل مستحکم‌تر منطقه و صنعت خواهیم رسید.

وی افزود: صنعت فولاد شاهرگ حیاتی اقتصاد کشور به شمار می‌رود و یکی از نیروهای محرکه برای اشتغال‌زایی و رفتن به سمت تولید ملی و رونق تولید است.

این نمایندۀ مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: صنعت فولاد فرصتی برای خوداتکایی و رسیدن به رشد و تعالی در شرایط حاضر است و باید از این صنعت مادر حمایت شود.

اکبریان افزود: تجهیزات تولیدکنندگان در خصوص صنایع نیازمند به‌روزرسانی است و با توجه به پویایی صنایع بزرگ در کشور باید با دیدگاهی درست به این مقوله توجه ویژه شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان از خودباوری و همت کارکنان و تولیدکنندگان فولاد کشور تقدیر کرد و گفت: اگر تولیدات صنایع فولاد را در داخل نداشتیم، به کشورهای دیگر محتاج بودیم و بسیاری از نیازهایمان را باید از خارج تأمین می‌کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه