English

فریدون همتی خبر داد؛

بکارگیری همه ی ظرفیت ها برای توسعه ورزش در هرمزگان/لزوم توجه به ورزش در مدارس هرمزگان

استاندار هرمزگان خواستار توجه بیشتر به ورزش در مدارس و ادارات شد و اظهار داشت: استعدادهای ورزشی بسیاری در هرمزگان وجود دارد که باید برای شکوفایی آن ها به ورزش در مدارس توجه بسیاری داشته باشیم تا بتوانیم قهرمانان بزرگ ورزشی را در هرمزگان پرورش دهیم.

بکارگیری همه ی ظرفیت ها  برای توسعه ورزش در هرمزگان/لزوم توجه به ورزش در مدارس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی شامگاه یکشنبه در نشست شورای عالی ورزش استان هرمزگان با اشاره به اینکه ورزش عامل مهمی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است، گفت: باید از توانمندی‌های شهرداری ها در راستای حمایت از هیات های ورزشی و همچنین توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در شهرها استفاده شود.

وی ادامه داد: همچنین باید از ظرفیت دهیاری‌ها در راستای کمک به ورزش جوانان و نیز از توانمندی بنگاه های اقتصادی در هرمزگان برای کمک به ورزش حرفه‌ای استفاده شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در این راستا آمادگی داریم تا بخشنامه ها و دستورهای لازم را صادر کنیم تا همکاری و مشارکت لازم در حوزه ورزش در استان انجام شود.

همتی توسعه ورزش همگانی را در راستای افزایش سلامت و شادابی در جامعه بسیار تاثیرگذار دانست وگفت: کم تحرکی یکی از معضل هایی است که جامعه با آن مواجه است که با توسعه ورزش همگانی می توان از بروز آن پیشگیری کرد.

وی خواستار توجه بیشتر به ورزش در مدارس و ادارات شد و اظهار داشت: استعدادهای ورزشی بسیاری در هرمزگان وجود دارد که باید برای شکوفایی آن ها به ورزش در مدارس توجه بسیاری داشته باشیم تا بتوانیم قهرمانان بزرگ ورزشی را در هرمزگان پرورش دهیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به توانمندی ها و استعدادهای بسیار استان در حوزه ورزش، گفت: استان هرمزگان می تواند میزبان بسیاری از رقابتهای ورزشی در سطح ملی و بین المللی باشد و نیاز است برای این کار برنامه‌ای هدفمند تدوین و طبق آن اقدام شود.

همتی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان به عنوان متولی حوزه ورزش استان باید با همکاری و همفکری هیات های ورزشی راهکارهای قابل اجرا در حوزه ورزش را عملیاتی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه