English

احسان صباغ

مدیریت زیرساخت‌ های حمل و نقل از وظایف سازمان است

مدیرعامل سازمان حمل، نقل و ترافیک شهرداری همدان با اشاره به اصلاح و مهندسی معابر، از مدیریت زیرساخت‌ های حمل و نقل که از وظایف سازمان است، سخن گفت.

مدیریت زیرساخت‌ های حمل و نقل از وظایف سازمان است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، احسان صباغ، مدیرعامل سازمان حمل، نقل و ترافیک شهرداری همدان ​روز یکشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان گفت: اصلاح و مهندسی معابر برای همه شهروندان بویژه سالمندان، مدیریت زیرساخت‌ های حمل و نقل، تردد ایمن شهروندان، استفاده از حمل و نقل پاک، مدیریت بهره ‌برداری، نگهداشت مرکز کنترل ترافیک شهر و دوربین‌های شهر از وظایف ایجاد سازمان مدیریت و مهندسی حمل و نقل شهرداری است.

صباغ بیان کرد: همچنین مدیریت، تهیه و نصب علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوهای هدایت مسیر و اماکن تاریخی و مذهبی، انجام مطالعات در حوزه‌های حمل و نقل و هوشمندسازی بار ترافیکی، مدیریت توقفگاه‌های حاشیه‌ای و پارکینگ‌های شهر و اطلاع‌رسانی به‌موقع و مستمر وضع ترافیکی شهر از وظایف این سازمان بوده و هدف نهایی کنترل و کاهش ترافیک شهری است.

صباغ اضافه کرد: تاثیر استقلال سازمان مدیریت و مهندسی حمل و نقل شهرداری در امور اجرایی مدیریت شهری در این حوزه است که می تواند در ایمنی تردد کالا و مسافران سهم شایانی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کاهش تصادفات فوتی و ایمنی در معابر شهری را از دیگر مزیت های استقلال این سازمان است تا شهری امن و بدون حادثه داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان حمل، نقل و ترافیک شهرداری همدان اظهار داشت: امروزه شهر همدان رتبه نخست کاهش تصادفات درون شهری در کشور را دارد و با ایجاد سازمان مهندسی شبکه حمل و نقل، ایمنی را افزایش خواهیم داد.

وی شمار فوتی های درون شهری همدان در سال گذشته را 35 تن برشمرد و گفت: راهکارهای فنی و اجرایی سازمان حمل، نقل و ترافیک شهرداری همدان تاثیربسزایی در کاهش فوتی ها داشت.

صباغ بیان کرد: سال 96 تعداد فوتی ها ناشی از تصادفات درون شهری همدان 49 تن بود که سال قبل با کاهش 14 فوتی مواجه بودیم.

وی توسعه، تجهیز و نوسازی تجهیزات و زیرساخت های حمل و نقل درون شهری را از اولویت های اساسی شهرداری همدان دانست و گفت: افزایش روزانه خودروهای شخصی نیز می طلبد در راستای توسعه شهری، به مقوله حمل و نقل و رفع ترافیک اهتمام جدی شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه